متلکی بر حاشیه: گفتگوی فرامرز دادرس با کون خوب سوئد

چندی پیش، یکی از مخالفان پرهیاهوی شاهزاده "رضا پهلوی" به نام "فرامرز دادرس" که خود یکی از مصدق الهی ها و هواداران سفت و سخت هزرط "محمد مصدق دله السلطنه" می باشد، با دلقک رسانه "امید دانای باقر خاله" گفتگو کرد.


این گفتگو که از پستوی خانه ی امید باقر خاله و انباری جناب دادرس انجام می گرفت، مخاطبان ملیونی خود را دچار شوک کرد و نتیجه این شد که پس از گوش دادن به مشتی خزعبلات تکراری که همگی از سر عقده بازی فوران کرده بودند، به یک نتیحه ی تکراری برسند و آن اینکه هم جمهوری اسلامی اینقدرها بد نیست که این دو موجود اپوزوسیون نما، نانشان را به نرخ روزش نخورند و نه دودمان ایرانساز پهلوی آنچنان خوب و سرآمد بود که نمکدانش را نشکنند !!

جناب دادرس که پس از نزدیک به یک دهه سخن فرسایی در یوتوب انباری خود، هنوز به اندازه ی "خاله شاهدانه" هم روی کسی اثر نگزاشته، با ناسپاسی هر چه تمام تر عنوان کرده است که وی نانخور ارتش شاهنشاهی نبوده و با وقاحت ویژه ی آخوندی خود را مدیون شاهنشاه آریامهر فرمانده ی کل قوای نیروهای مسلح شاهنشاهی نمی داند.

از این ناسپاسی و حرام لقمگی که نمی شود گزشت، اما می توان سنخ دشمنان شاهزاده رضا پهلوی را شناخت و عیار درستی و نیز تبار وقاحت و دریدگی اخلاقی این دلقک های درنده ی ولایت فقیه را شناخت.


کسی که با تمام توانش پا به رکاب یاوه سرایانی همچون "علی امینی" مصدق الهی و "هشمت رییسی" فدایی خلقی زده و یک دست به همراه دلقک رسانه، همه ی توش و توان زرزر و ورور خود را مصروف به اصطلاح خدشه دار کردن اعتبار شاهزاده رضا پهلوی نموده است، همان فرد ناسپاسی است که نان ارتش شاهنشاهی را خورده و به ولی نعمت و فرمانده ی خود بزرگ ارتشتاران و ولی عهد ایشان، از هیچ چرند و وراجی فروگزاری نکرده است.

مگر اینکه آدمیزاد در این روزگار پر خرج و هزینه، کسش خل و کونش خوب باشد که ۲۴ ساعت شبانه روز را صرف دری وری گویی و پستو نشینی کند تا چند ویدیوی بی ارزش را آپ کرده باشد. البته این نکته ی مهمی است که این ارازل و اوباش مجازی یا به گفته ی خود پسرک دلقک دانا "ترول ها"، از جایی که سنگش را به سینه می زنند، پول می گیرند و حاشا می کنند؛ وگرنه گربه که راه رضای خدای موهوم موش که نمی گیرد !!

سنخ تلاش های تکراری و احمقانه ی اپوزوسیون جاانداز رژیم که هیچ رسانه ی میهن پرست و راست و درستی هم با آنها گفتگو نمی کند، از سنخ تلاش هایی است که "شهرام همایون" از بیش از یک دهه ی پیش انجام می داده است. تلوزیون داری که باید هر ماه صدها هزار دلار را تنها به عنوان حق پخش ماهواره ای پرداخت کند، سرش را به هر در و دیواری می کوبد تا پول درآورد و جمهوری اسلامی به خوبی از این ضعف این تلوزیون بازان غیر حرفه ای آگاه است و پول تلوزیون شهرام همایون را جمهوری اسلامی پرداخت می کند تا به امثال درب داغانی همچون فرامرز دادرس و حشمت رییسی وقت تلوزیون بدهد. این را می دانیم.


افزون بر این، خوب کون سوئد قصد دارد تا به آمریکا فرار کند و در حاشیه ی امنی که لابی های جمهوری اسلامی تاکنون در لس انجلس پهن کرده اند، با پشتوانه ی رسانه ای او را به عنوان برند قابل قبولی برای مردم درآورند و با این کار برای او یک نوزایی ایجاد کنند.

نظرات

پست‌های پرطرفدار