پخش نشریات پانترکی به نصف قیمت بازار و جولان مجلات "ستون پنجم" در نواحی مرزی و راهبردی کشور، بیخ گوش جمهوری اسلامی

به تازگی و با گران شدن دلار، چندین مجله ی مشکوک به زبان ترکی استانبولی، در حال نشر در شهرستان های آذری نشین است که با وجود کاغذ درجه یک و گران قیمت و آن هم در اوج گرانی کاغذ و هزینه ی بالا، با نصف قیت تمام شده عرضه می شوند !!


در حالی که هتا نشریات بزرگ خود رژیم که زیر نظر نهادهایی حکومتی مانند صدا و سیما، شهرداری، سازمان تبلیغات کزایی اسلامی و... هستند، شمارگان خود را به شدت کاهش داده و هتا انتشار برخی از آنها با وجود داشتن پشتیبانی مالی هم به تعویق افتاده است، نشریات ستون پنجم تجزیه طلب پانترک، که از سوی ترکیه و جمهوری جعلی آذربایجان پشتیبانی می شوند، بتوانند در تبریز، ارومیه و تهران آنها را با نفیس‌ ترین کاغذ موجود و به کم ترین قیمت، عرضه کنند.

با توجه به اینکه هیچ بنگاهی نمی‌ تواند به زیان خود اقدام و سود اقتصادی را کنار بگزارد، پر آشکار است که معادلات دیگری در کار است. همه ی رد پاها و شواهد حاکی از آن است که دستگاه های اطلاعاتی و جاسوسی رژیم های همسایه، با توجه به تفاوت بهای بالای ریال پشکل جمهوری اسلامی با دلار، با تزریق پول به ستون پنجم خود در درون کشور یعنی همان مزدوران ایرانی نما و پانترک تجزیه طلب، تلاش در راه اندازی یک جریان خزنده ی فروپاشی ملی و گسست قومی دارند. این فرایند ضد ایرانی، هم زمان با افزایش قیمت دلار و کاهش شمارگان نشریات پارسی زبان ظاهر شده است و قطعن تصادفی نیست. در این شرایط، تنها مجلاتی که کمک های مالی خارجی دریافت کرده باشند، قادر به پیمودن راهی وارونه خواهند بود.


یکی از ویژگی های مشترک همه ی این مجلات، تلاش برای پاکیزه سازی دست اندرکاران بیگانه پرستی همچون "تقی رافت"، "سید جعفر پیشه وری" و... و همچنین، اصرار بر ترویج منافع دولت های بیگانه در منطقه است.

این وظیفه ی نهادهای به اصطلاح مسئول رژیم سر تا پا تقصیر جمهوری اسلامی است که هتا با بررسی های آغازین هم تلاش نکردند بدانند چه دست های پنهانی پشت پرده ای این نشریات ضد ایرانی و تجزیه طلبانه را در کشور تولید و منتشر می کنند و اینکه چه پشتیبانی هایی باعث شده هر نسک از مجله ای که قیمت تمام شده ی آن ٢۵ هزار تومان، بدون حساب حق نویسندگان است، با قیمت ١۵ هزار تومان عرضه شود !!

نظرات

پست‌های پرطرفدار