گاهنامه ی چندی از خیانت های گروهک تروریستی مجاهدین خلق برای ویرانی کشور

گاهنامه ی چندی از خیانت های گروهک تروریستی مجاهدین خلق برای ویرانی کشور
سوقصدهای سیاسی در ایران
سو قصد به جان شاهنشاه ایران در ۲۱ اُم فروردین ماه ۱۳۴۴ و کشته شدن دو افسر گارد جاویدان شاهنشاهی و دستگیری ۱۴ غلاده از دانشجویان تروریست کمونیست مائوییست کنفدراسیون دانشجویان خارج از کشور

برنامه ی ربودن "علیا حضرت شهبانو" و "ولی عهد شاهزاده رضا پهلوی" در ۱۰ اُم مهر ماه ۱۳۵۲. منوچهر "مقدم سلیمی" از گروه "نیکخواه" و "شکوه میرزادگی" سلیته ی "اسماعیل نوری علا" و ۱۰ غلاده تروریست دیگر دستگیر شدند.

ترور "سرتیپ طاهری" در ۲۲ اُم امرداد ماه ۱۳۵۱ از سوی گروهک تروریستی مجاهدین خلق. تروریست های سازمان مجاهدین خلق، سرتیپ طاهری را با شلیک سه گلوله کشتند.

اشغال رایزنی ایران در بروکسل در ۱۹ اُم فروردین ماه ۱۳۵۳و پایین آوردن فرتور شاهنشاه و بالابردن فرتور تروریست های فدایی خلق "گلسرخی" و "کرامت دانشیان" که هر دو تروریست، قصد آدم ربایی ولی عهد رضا پهلوی را داشتند.

 اشغال رایزنی ایران در لندن در خرداد ماه ۲۵۳۴ شاهنشاهی و دزدیدن گزرنامه های ایرانی برای رفت و آمد تروریست‌ های ایرانی و خارجی برای دیدن دوره‌ های تروریستی در لبنان، لیبی، کوبا، آلبانی، فلستین و چند کشور وامانده ی دیگر.

اشغال بنگاه خبرگزاری پارس در پاریس در بهمن ماه ۲۵۳۴ شاهنشاهی و دزدیدن گزرنامه های ایرانی.

اشغال رایزنی ایران در بن آلمان غربی در بهمن ماه ۲۵۳۴ شاهنشاهی و دزدیدن گزرنامه های ایرانی.

اشغال رایزنی ایران در ژنودر ۲۵۳۴ شاهنشاهی و دزدیدن گزرنامه های ایرانی.

آتش زدن شهر صنعتی البرز در ۱۰ کیلومتری قزوین در ۴ اُم فروردین ماه ۲۵۳۷ شاهنشاهی. کارخانه ی پارچه بافی "نیتینگ" و دو انبار بزرگ این کارخانه در آتش سوخت. ملیون‌ ها متر پارچه، صدها عدل پارچه ی نخی و پشمی، ۳۰ دستگاه دستگاه ترابری کالا، ۵ کامیون، ۶ خودروی بنز خاور و چندین دستگاه های صنعتی نیز در آنش سوختند.


آتش زدن بانک سپه قزوین و بانک ایرانشهر و صادرات در ۷ اُم فروردین ماه ۲۵۳۷ شاهنشاهی به دست تروریست های چریک‌ های فدایی و مجاهدین خلق و توده‌ ای‌ ها و دیگر گروهک‌ های تروریستی مسلح با پرتاب کوکتل مولوتف و دیگر مواد آتش زا در قزوین. خرابکاران شیشه‌ های بانک‌ های ایرانشهر و صادرات را شکستند و به آتش کشیدند و بانک سپه قزوین را نیز آتش زدند.

آتش زدن سینما رکس آبادان در ۲۸ اُم امرداد ماه ۲۵۳۷ شاهنشاهی با همکاری آخوندهایی که مستقیمن از خیمنی حرامزاده و سید احمد خمینی دستور می گرفتند که در آن جنایت دهشتناک تاریخی، بیش از ۴۴۴ تن از هم میهنانمان را زنده زنده در آنش سوزاندند.

نظرات

پست‌های پرطرفدار