احمدی‌ نژاد شورش ۵۷ را کار انگل ستان می دانست

بنده خودم در این نشست در ولنجک حضور داشتم و بدتر از موارد بالا را گفتند و به دلیل توهین ایشان، آن نشست را ترک کردم و مقدمه ی قطع ارتباطم با ایشان شد 

احمدی نژاد شورش ۵۷ را کار انگل ستان می دانست 
آخوند حجة الاسلام "امیری‌ فر"، آخوند نزدیک به "محمود احمدی‌ نژاد" در دوران انتصابش به ریاست‌ جمهوری‌ رژیم، برخی اظهارات جنجالی او را تایید کرد.

آخوند عباس امیری‌ فر در یادداشت فرستاده ی خود به تارنمای حکومتی "انصاف‌ نیوز"، سخنان منسوب به احمدی‌ نژاد که شورش سال ۵۷ را کار انگل ستان و فاحشه ی بریتانیا ملکه الیزابت چندم خوانده بود، تایید کرد. در حالی که مشاور احمدی‌ نژاد آن را دروغ خوانده است.

آخوند امیری‌ فر، در متن پیرامون گفتاوردی از تروریست پاسدار محمود احمدی‌ نژاد، در نشستی خصوصی که گفته بود: "انقلاب کار انگل ستان بود"، نوشت:

"سلام «برادران» عزیزم. بنده خودم در این جلسه در ولنجک حضور داشتم و بدتر از موارد فوق را گفتند و به دلیل توهین ایشان آن جلسه را ترک کردم و مقدمه ی قطع ارتباطم با ایشان شد. حالا مختارید باور کنید یا نکنید و به قول ما طلبه‌ ها، فلک‌ الخیار !! اگر نگاهی به مصاحبه‌ ی اخیرش بکنید، بدتر از این هتا به هزرط آغا کنایه‌ های توهین‌ آمیز هم داشتند. الله‌ اکبر از انسان (حق استفراغ برای خواننده محفوظ است)، چه جور موجودیه ؟! انسان می تواند از فرش به عرش برسد، مانند «ادواردو انیلی» و «ملکوم ایکس» که جز شهادت چیزی نصیبشان نمی شود یا می شود از عرش به فرش رسید، مانند همین موجود عجیب که از رزمندگی و سربازی ولایت، به جانوری عجیب می رسد.

آخوند پاسدار تروریست عباس امیری فر،
حرامزاده ای است که همه ی این ده ها
سال می دانسته و باور داشته که احمدی نژاد
پی برده بوده است که خمینی حرامزاده و
شورش ۵۷، کار انگل ستان بوده است
"خدا رحممان کند و به فکر دعای پیامبر عظیم‌ الشانمان (محمد تازی زن باز و بچه باز و پیامبر خودخوانده ی عرب) می‌ افتیم که نیمه‌ های شب دعا می‌ فرمایند که «الهی لا تکلنی الی نفسی طرفه عین ابداً عرعر». ایشان پس از نهی ارشادی هزرط آغا برای نامزد شدن برای ریاست‌ جمهوری و رد صلاحیت بی‌ سابقه ی شورای نگهبان، به اتفاق آرای ۱۲ نفر فقها و حقوقدانان، کینه ی عجیبی از نظام و مقام معظم رهبری گرفته است.

با کمال افتخار به همه اعلام می‌ کنم، اینجانب شیخ عباس امیری‌ فر، هموند رسمی سازمان تروریستی سپاه پاسداران با رتبه ی ۱۹ معادل سرلشگری بوده و هم اکنون بازنشسته هستم".

وقتی انگل ستان اینقدر بر این چیره است که رژیم تعیین می کند و ماموران مزدور خود را
در بالاترین جایگاه های سیاسی و غیر سیاسی می گمارد
البته هیچ یک از دانایان هفت خط رژیم که پای منبر سید اخوی تروریست بازنشسته نشسته بودند، از هزرط پاسدار آخوند نپرسیدند خوب آخه مادر جنده، اگر همان آغاز شورش ۵۷ احمدی نژاد چنین زری زده، پس چه جوری تو جمهوری اسلامی ماندگار شده و دم درآورد و چه جوری به ریاست جمهوری رژیم منصوب شده ؟؟ چه جوریه که تو آخوندک امیری فر، ده ها سال این را می دانستی و رو نمی کردی، اما الان که کون گهیش بویش را همه جا برداشته، سوراخ گه بالاییت را باز می کنی و عن محمدی می خوری ؟؟

تخم نجس ها... شما همه ی تان دشمن و خائن و نفوذی و جاسوس هستید.

پس یعنی پیام شاد باش احمدی نژاد برای ازدواج
یکی از توله های فاحشه ی بریتانیا الکی بوده ؟؟!!

نظرات

پست‌های پرطرفدار