فضولی دینی فرانسه در امور داخلی و سیاسی ایران پادشاهی

در کشوری که صورتک همیشه حق به جانب سکولاریسم بر چهره زده و مدعی گلو دریده ی حقوق بشر و آزادی بیان است، اینگونه به کلیسای "مریم به اصطلاح مقدس"ش اجازه می دهد تا از تروریست های خمینی گجستک که آموزش دیده ی لیبی و سوریه بودند، پشتیبانی کند.

نماز سرخ 
"نماز سرخ"، هم نوایی کمونیست ها و الله پرستان و مسیحیان و یهودیان علیه پادشاهی مشروطه ی ایران بود تا جمهوری اسلامی را مستقر سازد و ایران به آشوب و جنگ و تجزیه بکشاند.

در واقع این رویداد که همتای دیگر خود در آمریکا بود، از سوی جنبش های "ادا: انجمن دانشجویان ایرانی" (ISA) و "ادم: انجمن دانشجویان مسلمان" (MSA) به راه افتاده بود که هر دو را دمکرات های آمریکایی و مشخصن برژینسکی لهستانی تبار و کیسینجر ترتیب داده بودند که از آستین مزدور ایرانیشان "ابراهیم یزدی" بیرون آمده بود.

شاهنشاه پس از دیدن همه ی این رویدادها بود که در دی ماه ۵۶ ف. خ.، تصمیم می گیرد که شخصن به ایالات متحده سفر کند تا مراتب هشدار و اعتراض خود را به سرکردگان آشوب در ایران، در کاخ سپید اعلام کند و از آنها بخواهد که دست از طرح ضد ایرانی خود بردارند، اما چون این کار بر عهده ی "امیر اسلان افشار" گزاشته شده بود و وی به دلیل قطع خطوط تماس، هتا در تهیه ی بلیت هم کامیاب نشده بود، این سفر هرگز انجام نشد.


هر چند هتا اگر این سفر انجام می شد، هیچ نمی توان توقع داشت که وضعیت به سود ایران دگرگون می شد. در واقع، آنچه که اشتباه بود، اعتماد به راکفلرها و کیسینجر از سوی شاهنشاه بود و این حرامزادگان آمریکایی بودند که از پشت خنجر می زدند.

آنچه که بر ما رفت را با مرکب هفت دریا هم نمی توان نوشت.

در تحریف واقعیت، گفتاور این ویدیو اینگونه به مخاطب القا می کند که "صادق طباطبایی" کمونیست، خیلی اتفاقی داشت از خیابان واتیکان رد می شد که دوزاریش افتاد "محمد منتظری" نرتوله ی گربه نره هم قصد دارد خیلی اتفاقی در پاریس و درست در یک کلیسای کاتولیک دیگر، مانند خودش که در واتیکان آن پروژه را پیشتر با موفقیت انجام داده بود، برای بار دیگر نیز انجام دهد !! اینجا بود که اتفاقی به او تلفن کرد و از او خواست بیا تا با هم علیه ایران پادشاهی ضد کمونیستی فریاد بکشیم و اینگونه بود که نماز سرخ اتفاقی سر و سامان داده شد !!


در واقع، ترفند جمهوری اسلامی در این فیلم، همین بود و تلاش کرد تا به خطاب کردن خمینی حرامزاده با لفظ "عمام"، دم خروس خود را به مانند یک امضا بیرون بزند.

این بازی ها که امروز نقش عیان هستند، دیروز در پرده های پوشیده ای از توطئه پنهان بودند و این بدان معنیست که امروز هم توطئه هایی دیگر در شرف انجامند که می بایست گوش به زنگ تحلیل ها و رصدگر خبرها و رویدادها بود و اطلاعات را از منابع گوناگون و متضاد تامین کرد. 

نظرات

پست‌های پرطرفدار