اعتراف به آتش زدن سینما رکس آبادان از سوی رژیم

این روزها که جمهوری اسلامی در پی مرگ و میر سرکردگان رژیم و در آستانه ی موج تظاهرات براندازی خواهانه ی ملت، دست به یک سری افشاگری های بی سابقه نسبت به جنایت های خود می زند، مزدوران اطلاعاتی رژیم همچون "دهباشی" پس از چهل سال حکومت ایرانی ستیز ولایت فقیه، دوره افتاده اند و با چهره های شاخص و تا حدودی گمنام جمهوری اسلامی، گفتگو می کنند.

جنابت تروریستی آدم سوزی در سینما رکس آبادان که از سوی سرکردگان رژیم
جمهوری اسلامی انجام گرفت
در این گفتگو، بشنوید که این سرکرده ی جمهوری اسلامی چگونه اعتراف می کند که سینما رکس آبادان و جریان تروریستی آدم سوزی مربوط به آن، از سوی رژیم اسلامی برنامه ریزی و اجرا شده بود و همان ها که آمر و عامل این جنایت بودند، سپس به جایگاه های حکومتی از جمله هموندی تویله ی شورای اسلامی نیز رسیدند.

جمهوری اسلامی در آن هنگام که دست به چنین جنایتی می زد، هدفش دروغ زنی به حکومت قانونی پادشاهی مشروطه ی ایران و نسبت دادن این جنایت به ساواک و شخص اعلا حضرت شاهنشاه بود که به خاطر دین بارگی و اسلام پناهی توده های بی خرد مردم، در پی آخوند و ملا به راه افتادند و دروغش را سخن راست پنداشتند و زیر پرچمش علیه حیثیت و آینده ی خود و کشور، سینه زدند.

برگی از جنایت های رژیم ولایت فقیه در هنگامه ی سرنگونی خشونت آمیز
حکومت قانونی پادشاهی مشروطه
دیو دجالی به نام "خمینی حرامزاده" با این جنایت ها و اقدامات تروریستی بود که توانست سوار بر خر مراد که همانا گرده های توده های بی خرد و تبهکار بود، حکومت قانونی مشروطه ی کشورمان را سرنگون سازد و قانون اساسی که خون بهای انقلاب خونین مشروطه بود را پایمال ساخته و احکام بیابانی اسلام اهریمنی را بر کشور حاکم سازد.

این سندی است محکم از اینکه خود جمهوری اسلامی به جنایت تروریست سینمارکس آبادان اعتراف می کند، هر چند گوینده ی این اعترافات از دادن نام تروریست ها و دقیق روابطشان و دستور دهندگان و برنامه ریزان مستقیم آن را افشا نمی کند و مسئله را تا همین جا بیشتر ادامه نمی دهد.



این جنایت از جمله جنایت های جمهوری اسلامی است که محاکمه ی عوامل آن را نباید بر عهده ی تاریخ بی زبانی گزاشت که در دست انسان های زبان باز نوشته خواهد شد، بلکه باید تا تروریست های دخیل در آن زنده هستند، همگی شناسایی و رسوا شده و دادگاهی گردند.

یادمان باشد که در جریان جنایت تروریستی اهواز که عملیاتی مشترک با حضور گروهک تروریستی و الله پرست "داعش" و نیز تجزیه طلبان پان عرب صورت گرفت، تک تیراندازان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به اهداف خود که تروریست ها باشند، دید خوبی داشتند و بارها موقعیت آن را داشتند که آنها را از پای درآورند؛ اما تنها به شوند آنکه بنا به بهانه ی گفته شده، دستور آتش نداشته اند، از شلیک به تروریست ها سر باز زده اند تا این فرصت را به آدمکشان داده باشند تا در مدت زمان درازی به کشتار مردم بی پناهمان اقدام کنند.

جمهوری اسلامی، رژیمی تروریست و تروریست پرور است. این رژیم دشمنی با اسراییل و آمریکا را با سرنوشت ایران گره زده و همه ی سرمایه های ایران را در راه صدور جنگ و تروریسم هزینه می کند.




از آتش زدن سینما رکس و سینما قم به دستور مستقیم فرزند خمینی حرامزاده بنا به اعترافات مشخص آیت الله "لاهوتی" که خود نیز سپس به دستور خمینی به حلقه ی دار سپرده شد، تا به امروز که در چنین منجلاب فساد و تباهی و بزهکاری همه جانبه غرق شده ایم، سکوت و خاموشی و بی تفاوتی تک تک ایرانیانی که در برابر تاریکی و خیانت و تباهی نایستاده و به دجالان و آدمکشان مجال عرض اندام دادند، هیچ چیز بهتر نشده، بلکه حال و روزمان هر روز بدتر از دیروز شده است.

به خود آی...

ما در ره عشق تو اسيران بلاييم
کس نيست چنين عاشق بيچاره که ماييم

بر ما نظری کن که درين شهر غريبيم 
بر ما کرمی کن که در اين شهر گداييم

زهدی نه که در کنج مناجات نشينيم 
وجدی نه که بر گرد خرابات برآييم

نه اهل صلاحيم و نه مستان خرابيم 
اينجا نه و آنجا نه چه قوميم و کجاييم

حلاج و شانيم که از دار نترسيم 
مجنون صفتانيم که در عشق خداييم

ترسيدن ما چونکه هم از بيم بلا بود 
اکنون ز چه ترسيم که در عين بلاييم

ما را به تو سری ست که کس محرم آن نيست 
گر سر برود سر تو با کس نگشاييم

ما را نه غم دوزخ و نه حرص بهشت است 
بردار ز رخ پرده که مشتاق لقاييم

درياب دل شمس خدا مفتخر تبريز 
رحم آر که ما سوخته داغ خداييم

نظرات

پست‌های پرطرفدار