بوی بد تهران، یک چالش امنیتی

بوی بد تهران، بویی است که از چاه فاضلاب بعثه ی خامنه ای و دیگر مراکز سیاسی و مذهبی رژیم انیران اسلامی بیرون می آید. افزون بر این گنداب اسلامی، بوی گند دیگری نیز در تهران شنیده شده است است.

بوی بد تهران، یگ چالش امنیتی است
این بوی بد که در بخش های گسترده ای از پاییتخت به مشام رسیده، بویی مشمئز کننده بوده که گویا دارای ترکیبات گوگرد بوده است. ترکیبات گوگرددار از جمله مواد مسموم کننده ای هستند که در بمب های شیمیایی نیز مورد بهره برداری قرار می گیرند. اینکه این بو می توانسته از چاه فاضلاب یا هتا ترکیدگی لوله ی اصلی گاز ناشی شده باشد، یک "دروغ بزرگ" است.

در واقع آنچه که رخ داده، یک چالش امنیتی برای شهروندان ایرانی است. شهروندانی که از سوی برخی از یگان های عملیاتی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی بیگانه و هتا شاید خود رژیم، در خطر قرار گرفتن در یک یورش بمب شیمیایی قرار گرفته اند.

آنچه که رخ داده، یا از سوی خود رژیم و در چارچوب یک طرح آزمایشی عملیاتی و میدانی "پدافند غیر عامل" بوده است که یک آزمون آمادگی نیروها و واکنش مردمی و برای آزمون میزان پراکندگی یا دیگر آثار انفجار یک بمب شیمیایی در تهران بوده است و یا اینکه هشداری بوده از سوی بنگاه های جاسوسی دیگر کشورها و به ویژه اسراییل که قصد آن را داشته تا از سرکردگان جمهوری اسلامی زهر چشم گرفته باشد.

آمریکا، بلژیک و آلمان، سه کشور اصلی تولید کننده ی بمب های شیمیایی عراق
در جنگ با ایران بودند
به دیگر سخن، چنانچه این مورد از سوی مزدوران رژیم رخ نداده باشد، یک هشدار و چالش امنیتی از سوی اسراییل برای جمهوری اسلامی بوده است تا به آنها این پیام را رسانده باشد که تا چه حد از درون آسیب پذیر و متزلزل هستند و اینکه اسراییل قادر است در پاسخگویی به تحریک فلستینیان از سوی ولایت فقیه که منجر به درگیری های مرزی و فرستادن بادبادک های آتش زا و آتش زدن زمین های کشاورزی در اسراییل شده است، دست به چنین اقداماتی در سطح شهری در ایران بزند.

چنانچه این پنداشت درست باشد، جان صدها هزار و بلکه ملیون ها ایرانی در خطر انتقام جویی اسراییل به واسطه ی اقدامات خصمانه و احمقانه ی جمهوری اسلامی قرار دارد.

اسراییل چنانچه در این عملیات دست داشته باشد، با آزاد کردن حجم انبوهی گاز بودار در آسمان شهر تهران، به جمهوری اسلامی فهمانده است که چنانچه قصد انتقام داشته باشد، می تواند به جای یک گاز بی خطر، گاز شیمیایی و آلوده کننده را به هوا بفرستد تا در عرض چند ساعت، امنیت پاییتخت را مختل کند و با فلج کردن فعالیت های روزمره ی مردم، گام نخست بازی جنگ شیمیایی را برداشته باشد.

آنچه در گزشته رخ داده، در آینده هم رخ خواهد داد:



چنانچه شوربختانه چنین رویداد ناگوار و تروریستی ایی رخ دهد، بازی به همینجا پایان نخواهد پذیرفت و یک دومینو از جنگ پله ای و فرسایشی در سطحی بالاتر، میان ایران و اسراییل به وجود خواهد آمد.

در صورت آغاز چنین جنگی، جان انسان های عادی و شهروندان هر دو کشور، قربانی دشمنی دو رژیم ویرانگر خواهد شد که یکی دارای پایگاه مردمی است و دیگری در آستانه ی براندازی. با نگاهی به این چالش بالقوه ی امنیتی، جمهوری اسلامی راهکاری در پیش خواهد گرفت تا از جان انسان ها و شهروندان ایرانی، به عنوان سپر انسانی استفاده کند که این اقدام، یک "جنایت جنگی" دیگر از سوی رژیم اسلامی تلقی خواهد شد.

علت بوی گند تهران، لاشه ی خمینی حرامزاده است

نظرات

پست‌های پرطرفدار