در نبرد با اهریمن، نخست باید اسلام و دین را نابود کرد

سامانه ی انسان ستیزی که بر کشور ما سایه افکنده است، سامانه ای بس کهن و ریشه دار است که در قالب حکومت دینی، از ساسانی تا ولایت فقیه را شامل می شود.

سرکردگان گروهک تروریستی مجاهدین خلق به همراه رهبر فرقه "مسعود رجوی"
در حال پابوسی از الله بت تازیان
آخوندهای سرکوبگر که مهر انسان و انسانیت در دل ندارند، با هزاران ترفند و حیله، مکر و نیرنگ دینی و توجیهات شرعی، از زرتشتی گرفته تا اسلامی، پیوسته علیه آزادی انسان ها اقدام کرده اند و نه تنها مردم کشورمان را در درازنای تاریخ به باد هرزگی و بیهوده گرایی کشانده اند و آداب خلا رفتن اسلامی و نوشیدن گمیز(شاش گاو) زرتشتی برایشان تراشیده اند، بلکه کشور را بارها به سوی ویرانی تمدنی و فرهنگی سوق داده اند.

از آشکار ترین روش هایی که آخوندهای انگل همیشه از آن به بهترین شکل ممکن بهره برداری کرده اند، ایجاد تفرقه در میان مردم به هر گونه ی ممکن و تولید دشمن خارجی و درگیری جنگی با همسایگان بوده است. روشی که جمهوری اسلامی با آن همه تجربه ی تاریخی زیست انگل آخوندهایش که دیروز رخت زرتشتی و امروز رخت الله پرستی بر تن کرده اند، به خوبی و به کمال به این دو اهریمن کرداری پرداخته و سبب پریشان احوالی مردم کشورمان برای نسل های متمادی گشته است.


جمهوری اسلامی، پشتیبانی خود را چپ جهانی قدرتمندی دریافت می کند که سرشت آن از انجمن های مخفی صدها و بلکه هزاران ساله ای به دست می آید که در گزشته نام "اسماعیلیان" بر خود داشتند و امروزه "فراماسون"شان می خوانند. جهان وتنی دردی است برای میهن پرستان که از سوی نخبگان انسان ستیز و ایرانی ستیز، بر آنها تحمیل می شود و در روند ناآگاهی و بی تفاوتی، دین پناهی و موهوم پرستی توده است که هر چه بیشتر قوام می گیرد و سخن و جانکاه می گردد.

روایت میهن ما، روایت زمین است و آنچه که در ادبیات و تاریخ و استوره هایمان به ما به عمد گفته نشده است، همان داستان راستانی است که پیشینان ما نیز بارها با این رویه ی ایران ستیزانه رویاروی شده و با آن جنگیده اند؛ پدیده ای که امروزه چکیده وار آن را چپ خائن دست نشانده ی چپ جهانی می خوانیم. رای دادن های کورکورانه و ابلهانه ی توده های مردمی که هر را از بر تشخیص نمی دهند، بهترین چاه نفتی است که رژیم آخوندی از آن به عنوان کسب مشروعیت ظاهری بهره برده است، حال آنکه حقوق ملی را پایمال و حقوق فردی را از رسمیت انداخته است.

با آوردن حقوق کزایی صحرا نشینان عرب هزار و بوق سال پیش، اسلام اهریمنی را جایگزین آن منافع ملی کردند و از دزدی و چپاول هیچ فروگزار نشدند تا بدان پایه که هتا خاک ایران را در پرتو بی خبری محض ایرانیان، برای سال ها به کشورک های عربی که مدعیند جزیره های سه گانه ی ایرانی را باید اشغال کرده و از ایران جدا نمایند، فروخته اند !!

اندرز رضا شاه بزرگ درباره ی آخوندهای انگل ایران ستیز در
راستای مرامنامه ی "روز ملی آخوند کشان"
دین را باید نابود کرد، زیرا بخش نرم افزاری اتحاد شوم ارتجاع سرخ و سیاه است و سپس باید به جان چپ های تجزیه طلب و جهان وتنی افتاد که به نام دمکراسی و حقوق کارگری و با نیشکر هفت تپه بازی و در بوق کردن فلان کارگر و آموزگار مجاهد متعفن خلقی و فلان کزایی موسوم به "فعال" قومی، می خواهند میراث شوم ایران ستیزانه ی "محمد مصدق دله السلطنه" و یاغی جنگل و حرامزادگان چپ خلقی فدایی و مجاهد و توده ای را بار دیگر زنده کنند تا طرح نابودی ایران را که کلیدش را سده ها پیش انگل ستان ایران ستیز زده است، در مرحله ی پایانی خود به پیش ببرند.

باید با آوردگاه خرد و دانش در برابر دین سرکوبگر و خدای موهومش، این نخستین بن و اساس ارتجاع سرخ و سیاه را زد تا ویرانه اش بر سر چپ ها خراب شود.

نظرات

پست‌های پرطرفدار