به یاد کودتای نافرجام میهن پرستان در پایگاه شاهرخی (نوژه)

جمهوری اسلامی که با پشت هم اندازی سوسیالیسم جهانی، کمونیست ها (توده ای ها) و طبقه ی مفت خواره و انگل آخوند بر سر کار آمد، جز بدون پشتیبانی مستقیم از قدرت های انیرانی، ممکن نمی بود که بتواند علیه حاکمیت ملی ایران اقدام کند و حکومت قانون را با زور تفنگ و کشتار و بمب گزاری و آتش سوزی، سرنگون سازد.

زنده یاد ستوان ناصر رکنی 
آنچه که به عنوان "کودتای نافرجام نوژه یا شاهرخی" عنوان می شود، کودتایی است که نظامیان میهن پرست ایران تصمیم به انجام آن گرفته بودند.

زنده یاد تیمسار خلبان آیت محققی
یکی از والاترین اهداف این نظامیان میهن پرست ایرانی از اقدام به کودتا، یکی آگاهی آنها از این جریان بود که در صورت سرنگون نشدن رژیم ولایت فقیه از راه کودتا، بنا به گفته ی ستوان "ناصر رکنی" از سرشاخه های اصلی کودتا، توافقی میان ۱۳ کشور اروپایی و روسیه و آمریکا انجام گرفته بود که "صدام حسین" را تحریک کرده تا به ایران یورش آورد و در اعترافات این میهن پرست، او می گوید:

"دیدید که کودتا شکست خورد و عراق به ایران حمله کرد".

در این میان، زنده یاد "شاهپور بختیار" که همه ی توش و توان خود را جمع کرده بود تا به بازگشت و استقرار دولت قانونیش اهتمام ورزد، از هنگامه ی شکست کودتا، تماس خود را با رژیم بعثی عراق بازایستاند. افزون بر این، افسران دلاور نیروی هوایی و خلبانانی که خود در کودتا نقش داشتند نیز، پس از شکست طرح کودتا، بر فرار خاک عراق پرواز کردند تا از خاک ایران پدافند نمایند که بسیاری از آنان کشته و شماری نیز اسیر گشتند.


در بخشی از اعترافاتی که از زنده یاد "ناصر رکنی" گرفته شده بود، وی به نکته ای اشاره می کند که ماهیت و سرشت مزدور بودن و دست نشانده بودن جمهوری اسلامی از سوی انگل ها را آشکار می کند.

در این بخش، وی از زبان زنده یاد "تیمسار محققی" بیان می کند که:

"اگر همه ی کشورهای اروپایی و آمریکایی برای کودتا موافق باشند، اما انگل ستان مخالف باشد، یک روز مانده به کودتا هم باشد، مامورین اینتلیجنت سرویس ما را کشف کردند و اگر مخالف کودتای ما باشند، به عوامل رژیم جمهوری اسلامی خبر می دهند و ما از بین می رویم".

و این اعتراف ساده ای نیست. به دیگر سخن، این رژیم فاحشه ی بریتانیا ملکه الیزابت چندم خزنده بود که با اقدام علیه کودتای میهن پرستانه علیه رژیم ولایت فقیه اسلامی، بقای جمهوری اسلامی را بار دیگر تضمین کرد. انگل ستان پیشتر و در آستانه ی شورش ۵۷ نیز، مجموعه ای سریالی را با عنوان "دایی جان ناپلئون" ساخته و از تلوزیون ملی ایران پخش کرد که بیان می داشت همه ی آنانی که بر این باورند که انگل ستان در همه ی دسیسه ها و توطئه ها نقش دارد و همه جا رد پای هشت پای انگل ها وجود دارد، "دیوانه اند".


اعترافی که امروز از سوی جمهوری اسلامی، یعنی اعترافی مستند و از سوی تلوزیون رژیم پخش می شود، اعتراف ساده ای نیست و ثابت می کند که انگل ستان همیشه علیه هر جنبش براندازانه ای علیه رژیم، "اقدام فعالانه" داشته است.

سر مار جمهوری اسلامی، در تهران و قم نیست، بلکه در لندن و دی سی است و البته که همه ی شرارت ها از سوی خزندگانی انسان نما در انگل ستان رخ می دهد که دشمنی اصلی آنها با میهن پرستان ایرانی است. 

نظرات

پست‌های پرطرفدار