اعتراف به قتل های زنجیره ای از سوی "مستفا تاج زاده"

"مستفا تاج زاده" یکی از سرکردگان و مهره های اصلی جناح اصلاح طلب رژیم، در گفتگویی که با حضور مزدوران و پاچه خواران حکومتی و نیز "عبد الرضا زاکانی" انجام گرفت، به انجام ترورها و قتل های زنجیره ای از سوی رژیم و با هماهنگی کامل اصلاح طلبان، اعتراف کرد.

سید حرامزاده محمد خاتمی رییس جمهور وقت رژیم، با فراری رو به جلو و در راستای
کتمان این حقیقت که خود در جریان کامل قتل های زنجیره ای پیش از رخداد آنها بوده،
در روزنامه ی نشاط وابسته به اصلاح طلبان حکومتی می گوید:
"می دانستم کشف جریان قتل های زنجیره ای تاوان سنگینی دارد" !!

به روباه سبز: تو هنوز تاوان یک عمر زندگی انگل آخوندی و ایران ستیزی و آدمکشیت را پس نداده ای
در این بخش گفتگو که در پایین آورده شده است، تاج زاده رازی را افشا می کند که تاکنون از سوی اصلاح طلبان افشا و بدان اعتراف نشده بود.

وی بیان می کند که سرکردگان اطلاعاتی رژیم به نزد روباه سبز آخوند "سید محمد خاتمی" رییس جمهور وقت رژیم اسلامی می آیند و پیشنهاد قتل چند تن از مخالفان جمهوری اسلامی، بنا بر شیوه ای که پیشتر در مشهد انجام داده بودند را به او می دهند. تاج زاده غیر مستقیم به این مورد اعتراف می کند که سید حرامزاده محمد خاتمی نه تنها از سوی وزارت بدنام اطلاعات در جریان ترور شهروندان قرار می گیرد، بلکه از آن جهت که این ترورها که با آگاهی وی صورت گرفته اند، وی نیز مستقیمن در انجام قتل های زنجیره ای رژیم، دست داشته است.

این البته آن افشاگری و اعترافی نیست که به درد کسانی همچون من بخورد که تازه متوجه آن شده باشند که کار کار خود رژیم بوده و چه عجب که مشتی تروریست اصلاح طلب هم در آن دست داشته اند !!


خیر، اینگونه نیست؛ بلکه این سندی که تاج زاده با اعتراف خود به دست می دهد، عنی بر عن پشته های ولایت فقیه به عنوان جنایت های این رژیم علیه مردم کشور افزوده می شود و کارنامه ی تبهکاران ۵۷ی هر چه بیشتر سنگین و سنگین تر می شود و این اعترافات حکم زبان الکن شدگی ستمکاران در پایان وقت رژیمشان را نشان می دهد و مصرفی به جز این نخواهد داشت.

از دیگر سو، سرکرده ی دیگر رژیم "میر حسین موسوی" که تمام قد از سوی آیت الله بی بی سی و صدای آمریکا پوشش خبری داده شده و مورد پشتیبانی قرار می گرفته و می گیرد نیز، در جریان کامل کشتار ۳۳۷۰۰ زندانی سیاسی عمدتن وابسته به گروهک تروریستی محاهدین خلق بوده است و نقش برنامه ریز، آمر و عامل را بر عهده داشته و از همه ی زد و بندهای حکومتی آگاه بوده است. در آن هنگام، آن جانیان همدیگر را برادر و اخوی خطاب می کردند و هنوز لهجه های دهاتی از زبانشان نیفتاده بود.


در این اعتراف ویدیویی از سوی میر حسین موسوی که به زبان آلمانی و زیرنویس پارسی است، او علت منافقین خواندن مجاهدین فق سبیل الله خلق مارکسیست تروریست را نه اقدامات تروریستی آنها و کشتار و ترور شهروندان و همکاری با رژیم ددخوی ولایت فقیه در استقرار، شکنجه و اعدام میهن پرستان ارتش شاهنشاهی می داند، بلکه علت منافق خواندشان را دروغگویی ارازل و اوباش مجاهد خلق قلمداد می کند !! تو گویی همه ی روده های موجود در شکم آخوندهای حرامزاده و پاسداران خوتخوار جمهوری اسلامی راست بوده و هتا یک دروغ را هم علیه آزادی و رفاه مردم و نیز استقلال و آزادی کشور، نسروده اند !!!!

او ضمن دفاع از دستاورد رژیم در کشتار زندانیان، رویه ی کشتارهای ۶۷ را اقدامی قاطع و در جهت سرکوب مجاهدین خلق توصیف کرد و اعدام زندانیان دربند را به یورش تروریستی گروهک تجزیه طلب مجاهدین خلق نسبت داد که با تسلیحات کامل جنگی و دست در دست صدام الله پرست عرب ایران ستیز، به کشور یورش آورده بودند.

میر حسین موسوی یکی از عوامل اصلی کشتارهای تابستان ۶۷
دفاع تمام قد میر حسین موسوی از اعدام افرادی که در زندان های رژیم و پس از تحمل انبوهی از شکنجه و تخریب شخصیت، ارتباطی با تروریست های ارتش به اصطلاح آزادی بخش مجاهدین خلق نداشتند، یک اعتراف بزرگ در نقش آمریت و عاملیت در جنایت جنگی و نیز جنایت علیه بشریت می باشد. 

نظرات

پست‌های پرطرفدار