دو رویداد شوم دیگر و یک دنیا بی تفاوتی

رگ گردن های کلفت کرگدن های سبز لجنی پوش رژیم در تویله ی شورای اسلامی به حدی باد کرد که فاشیسم و دست نشاندگی و یک دست بودن همه ی مزدوران رژیم از چپ تا راست و از بالا تا پایین آن را می شد دید.


جمهوری اسلامی که معلول چپ جهانی فاحشه ی بریتانیا الیزابت چندم است، به خوبی از پشتیبانی رسانه ای جهانی به سود خود بهره می برد. جمهوری اسلامی به دستور مادر فاحشه ی لندن نشین خود، نقشی را بازی کرد که دنباله ی آن را تلوزیون های رژیم کوکی آیت الله بی بی سی، ایران اینترنشنال و هتا صدای آمریکا پی گرفتند.

در اینجا می بایست نکته ای را در دید داشت که صدای آمریکا، یک یگان خبری یکدست نیست، بلکه به مانند حاکمیت آمریکا، چند پاره بوده و در دست دو جریان سیاسی بزرگ این کشور، یعنی حزب دمکرات وابسته به لندن و حزب جمهوری خواه باورمند به ارزش های سرمایه داری آمریکایی، قرار دارد و از همینروست که در عین توقع خام تماشاچیان این شبکه، شاهد آنیم که "معصومه علی نژاد قمی" هم سبز لجن پوش می شود.


از اینرو این گردن های کلفت باد کرده از درد و ورم سپاه اسلام، نه به واسطه ی دشمنی با آمریکای دمکرات به عنوان پدر خوانده ی خود و انگل ستان به عنوان مادر فاحشه ی خود، که به خاطر تداوم جریان فریبی است که از سوی آنان علیه مردم خفته در غوغاسالاری به کار گرفته می شود و البته که نرتوله ها و ماده توله های سرکردگان رژیم، همچنان در آمریکا و انگل ستان زندگی می کنند.

در حالی که اعتراض ۱۰ دقیقه ای یک دانشجوی حزب الهی به سرکردگان رژیم و رفتارهایشان، او را به ۳ سال ستم کشی در زندان و ۷۴ تازیانه ی اسلامی محکوم می کند، جانوران انسان نمایی که با وقاحت و حرامزادگی مادرزادگی روبروی دوربین خود در پستوی خانه ی شان نشسته و شبانه روز عن های ولایی می خورند، کوچک ترین اشاره ای به این ستم آشکار نمی کنند. کسانی که در اوج عافیت و آسایش، از مواهب آزادی بیان غرب علیه آزادی بیان ایرانیان در ستمگاه جمهوری اسلامی برنامه می سازند و جنایات چهل ساله ی رژیم ددخوی ولایت فقیه و سپاه آدمخوار اسلام را ماله می کشند.

در چنین فضای قی آلودی است که تلوزیون ولایی ایران اینترنشنال در ترجمه ی زنده ی سخنرانی وزیر امور خارجه ی آمریکا "مایک پامپئو"، هنگامی که او سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را "بازوی خونین" رژیم می خواند، این مزدور لندن نشین جمهوری اسلامی، آفکام ملکه را به زیر ماتحت خود می گزارد و آن را "بازوی قدرتمند جمهوری اسلامی" ترجمه می کند:


ادعای انسانیت از ناکسانی دیده می شود که در پوشش اخبار واقعی مردم دردمند و محنت کشیده ی ایران، و بازتاب آنچه که واقعن درد مردم است و ستمکاری آشکار رژیم، ذره ای بویی از شرافت نبرده اند.

هنگامی که "زهرا نوید پور" از سوی نماینده ی رژیم در تویله ی شورای اسلامی، مورد تجاوز جنسی قرار گرفت، فردی که هم هموند سازمان تروریستی سپاه است و هم هموند تولیه، هیچ کس نه او را باور کرد و نه رسانه های هوچی گر فریادکش از تهران تا لندن و تا دی سی، کوچک ترین اشاره ای به آن نکردند. هیچ کس هتا فکرش را هم نمی کرد که این تجاوز جنسی برای آن دختر بیست و چند ساله آنچنان ویران کننده بوده باشد که وی دست به خودکشی بزند.

سلمان خدادادی مزدور رژیم از ارومیه در تویله ی شورای اسلامی و از بنیانگزاران
فراکسیون ترک زبانان جمهوری اسلامی در تویله، هموند سازمان تروریستی سپاه
پاسداران و تویله ی شورای اسلامی و متجاوز جنسی به زهرا نوید پور
اما زهرا نوید پور خود را کشت و رنج و شرم بی پایان و غیر قابل تحملش را از جهان سازماندهی شده ی ستمکار، به گور برد.

دلقک رسانه و دیگر دلقک های پرگوی یاوه سرا و محبان جمهوری اسلامی، هتا به آن اشاره ای هم نکردند. در همان حال، "سلمان خداداد" که به این دختر بی نوا تجاوز کرده بود، در راستای پشتیبانی از دستگاه سرکوب سپاه اسلام، همچون دیگر نوچگان ولایت، سبز لجنی پوش شد و در آفتاب ولایت فقیه همام گرفت، به ریش آن دختر و خانواده و به ویژه آن مادر داغدارش خندید و لبیک گویان بیعت خود با خلیفه ی اسلام اشغالگر را تجدید نمود.

نظرات

پست‌های پرطرفدار