از خانه ی ۹ ملیون دلاری همسر خاوری تا آسمان خراش چند ملیارد دلاری میزراهی شریک خاوری

السید محمود رضا خاوری در مراسم رجز خوانی برای یکی از سگ مرده های اسلام عربی،
در حالی که تک چشم دجال خود را با نشان همیشه درخشان بانک ملی رژیم که نشانی از
اعتماد است، در روبروی او دیده می شود
"میزراهی" (میزراخیم)‌ نام یهودیانی است که در کشورهای اسلامی خاورمیانه و به طور عمده در عراق و ایران ریشه دارند و به معنی "مشرقیون" یا "اهل شرق" (بنی میزرخ = خاور زمین) است. چهره ی سرشناس خانواده ی میزراهی ایران، دکتر "ابراهیم راد" (قرین) است که از سرمایه‌ داران مهم دوران پهلوی دوم نیز بود.

ارتباطات "محمود رضا خاوری" با خانواده ی میزراهی، می‌ تواند راز جنجال اختلاس بزرگ او و ربط آن با کانونی را آشکار کند که از آن با عنوان "مافیای اسراییل" یاد می‌ شود. مافیای اسراییل، عنوانی شناخته شده است، هتا برای یهودیان اسراییل. بازنگری در ماجرای محمود رضا خاوری و دیگر جنجال‌ های بزرگ همانند آن در ایران، از این چشم انداز می‌ تواند ابعادی شگفت از تکاپوی شبکه‌ های تبهکاری سازمان‌ یافته و پیوندهای خارجی آن را بشناساند. بقای جمهوری اسلامی در گروی این شناخت است.

نامه ی رسمی محمود رضا خاوری سرکرده ی
وقت بانک ملی جمهوری اسلامی، در شاد باش
ماه عربی اسلامی رمضال الکزا و سفارش به
پرهیز و مبارزه با فساد
بنا به گفته ها، بر اساس آنچه در جریان دادگاه "خشایار خاوری" و "سام میزراهی" فاش شده، ارتباطات مالی محمود رضا خاوری با میزراهی در تورنتو، همچون فرستادن پول برای طرح های مشترک انبوه‌ سازی ساختمان در کانادا، باید متعلق به پیش از فرار خاوری از ایران و در زمانی باشد که خاوری مدیرعامل بانک ملی رژیم اسلامی بوده است.

طرح بزرگ ساختمان سازی چند ملیارد دلاری میزراهی در کاندا

طرح بزرگ ساختمان سازی چند ملیارد دلاری میزراهی در کاندا
"عبد الله شهبازی" می گوید:
"در آن هنگام به کلی غفلت کردم از این نکته ی آشکار که نام "خاوری" (مشرقی)، شکل ایرانی شده ی نام "میزراهی" (مشرقی) است و خانواده‌ های میزراهی این معادل را به کار می‌ برده‌ اند. یک نمونه ی معروف، "پرویز خاوری" خواننده ی یهودی ایرانی سال‌ های ۱۳۴۰ و ۱۳۵۰ فرار خورشیدی و دخترش "شهره خاوری" خواننده ی سرشناس کنونی اسراییل است.

با این توضیح، می‌ توان این پنداشت را به شکل بسیار جدی مطرح کرد که محمود رضا خاوری از خانواده ی میزراهی و خویشاوند سام میزراهی است و اختلاف مالی میان خشایار خاوری و سام میزراهی، اختلافات میان اموزادگان یهودی است که در تاریخ کم‌ سابقه نبوده است.


اما آنچه امروز با افشای خبر خانه ی چند ملیون دلاری همسر خاوری و طرح در حال ساخت میزراهی مطرح می شود، صوری بودن این دعواها و دادگاه ها است و گمان می رود خاوری با طرح این دعوا خواسته است بگوید: "پول هایی که دزدیدم را میزراهی از من دزدید !!"

اما اگر این پول ها دزدیده شده باشد، چرا دولت کانادا هزینه های امنیتی خاوری را پرداخت می کند یا اینکه خاوری این هزینه ها را از کجا پرداخت می کند ؟ اگر به فرتور زیر نگاه کنید که طرح بزرگ ساختمان سازی میزراهی در خیابان یک بلوور، تقاطع یانگ و بلور و محل تعویض خطوط اصلی متروی تورنتو یعنی شاهراه اتصال شرق به غرب تورنتو بیندازید که همه ی برندهای معروف جهان در آنجا شعبه دارند، خواهید دید این آسمان خراش ۵۲ طبقه ای می تواند در ماه چه مالیات هنگفتی را روانه ی شهرداری کانادا نماید که اگر خاوری اختلاسگر به زیر ابای پرورنده ی خود در جمهوری اسلامی پس فرستاده شود، کانادای ملکه (فاحشه ی بریتانیا)، از چه پول های هنگفت و سرسام آوری که محروم نمی شود !!

طرح بزرگ ساختمان سازی چند ملیارد دلاری میزراهی در کاندا
منبع

نظرات

پست‌های پرطرفدار