اضلاع چند گانه ی اپوزوسیون پلاستیکی و جاانداز رژیم

ولایت فقیه برای آنکه بتواند بقای خود را تضمین کند، به رسم همه ی دیکتاتوری های جهان، نیازی پیوسته به دشمن دارد؛ از اینرو، سنگ بنای موجودیت خود را بر بنیان دشمنی با کسان و کشورهایی ویژه گزارده است.


اینکه دستگاه مغزشویی فاشیست هیتلری به این این مهم دست یافته و بدان اعتراف کرده است که: "هتا اگر دشمن هم نداری، وانمود کن که کشور در خطر است"، راه و روشی است که شخص هیتلر به دیگر فاشیست ها و نژاد پرستان یهودی ستیز آینده آموخته است. این آموزه را جمهوری اسلامی به بهترین شکل ممکن به کار می بندد و از آن سامانه ای را ترتیب داده که در ضمن پراکنده شدن در سرتاسر جهان، مستقیم و غیر مستقیم علیه موجودیت کشور اسراییل اقدام می کنند.

برنامه ی اپوزوسیون سازی جمهوری اسلامی، با صدور فاحشگان سیاسیش به برون مرز که همگی از جناح اسهال طلب رژیم بوده اند، آغاز شد.


دوره ی روباه سبز "سید محمد خاتمی" دوست جان جانی "ژرژ سوروس"، روزگار سیاهی است که جمهوری اسلامی آغاز به پوست اندازی کرد و امروز در حال پیمودن مراحل تکمیلی تر آنست. پس از صدور "گنجی" و "شیرینک عبادی" بود که مردم وهمشان برداشت که از درون رژیم نیز، مخالفانی علیه حکومت به وجود آمده اند !! اما دیری نگزشت که این فاحشگان سیاسی نقاب از چهره ی خود انداختند و ماهیت ولایت فقیه دوستی و خمینی پرست خود را آشکار نمودند که نمونه ی بارز آن، هرزگان سیاسی اسهال طلبی است که در صدای آمریکا و آیت الله بی بی سی، مشغول پادویی برای منافع مشترک انگل ستان، آمریکا و جمهوری اسلامی می باشند.


در این میان، تنها اپوزوسیون رژیم یعنی اپوزوسیون برانداز شاهنشاهی به تنهایی، شاهد نفوذ نخودی های متعفن اسهال طلبی از جمله "معصومه علی نژاد قمی" بود که ضمن دفاع تمام قد از آخوندها "کروبی" و خاتمی و نیز "میر حسین موسوی"، قصد مصادره و انحراف جریان براندازی پادشاهی خواه را داشتند که امروز به رسوایی ننگینی دچار شده اند.

از دیگر زباله های سیاسی رژیم، می توان به فردی به نام "قادری" و "امید دانا" هر دو ساکن سوئد نام برد که هرزگی اپوزوسیون پلاستیکی را به غایت به نمایش گزاشته اند.

اضلاع ضد یهودی و ضد اسراییلی اپوزوسیون جاانداز رژیم، همگی به مانند فاضلاب هایی هستند که به یک جا ختم می شوند. همگی آنها یا از اسهال طلبان حکومتی هستند یا از گروهک #پان_ایرانیسم_حکومتی. همگی آنها دشمن وجودی اسراییلند و همگی علیه بهاییان و یهودیان، قد علم کرده اند. برای نمونه، مزدوران گروهک فرشگرد، همگی از سرکردگان پیشین انجمن اسلامی رژیم در دانشگاه های اشغالی کشور می باشند و همگی از دم با جریان های تروریستی فلستینی و یهودی ستیزی چون گروهک تروریستی "حزب الله لبنان"، تمام قد پشتیبانی می کنند.


وقاحت ویژه ی آخوندی برخی از این ناکسان تا بدان پایه است که آشکارا از رژیم فاشیست و نژاد پرست نازی هیتلری دفاع می کنند و به مانند دیگر زباله ی سیاسی صادراتی رژیم در ترکیه به نام "آریا اسبه" (آریاسب مغان باوند زاده)، از مزدوران سپاه در اپوزوسیون جعلی پان ایرانیسم حکومتی می باشند.


نظرات

پست‌های پرطرفدار