کفتاران اسلامی و میهن اشغال شده ی من

هیچ ایرانی مسلمان نیست
و هیچ مسلمانی، ایرانی نیست

پوستر فیلم قادسیه (۱۹۸۱) که عوامل تولید کننده ی آن از همه ی کشورهای عربی خاورمیانه
جمع آمدند تا فیلمی از پیروزی تازیان الله پرست بر ایرانیان زرتشتی در سده ی هفتم میلادی را بسازند
در سراسر خاک ایران زمین که سالیان سال است رنج دوری از آن را در دل و اندیشه ی خود تاب می آورم، مردمانی زیست می کنند که در میانشان توده ای خائن و چرکین و انیرانی باشنده اند.

در میان مردمان ساده دل و بلکه ساده لوح ایران، آخوندها نوک آن کوه یخی هستند که بساط انگلی و خون آشامیشان را بر جان و مال ایرانیان افکنده اند و چون هشت پایی دسترنج آنان را بالا می کشند. این توده ی خائن که از روزگار باستان نیز وجود داشته اند، بازماندگان و حرامزادگان خلف همان مغان زرتشتی هستند که به واسطه ی دستگاه مغزشویی دینی، روزگاری به نام زرتشت و خدای موهومش اهورامزدا و روزگاری به نام محمد بچه باز تاری و خدای موهوم عربش الله، بر دارایی ها و ثروت ها و جان های مردم دست دراز کرده و اختیار زیست و مرگشان را به دست گرفته اند.


این مملکت هزاره هاست که به یغما می رود و هزار و چار صد سال است که افزون بر چپاول سازمان یافته ی نژاد انگل آخوندی، به اشغال انیرانی تازی و الله پرست نیز درآمده است، قوزی بالای قوز.

کفتاران اسلام، آن پرچمداران اسلام ناب محمدی که با آیین های کون شویی و خلا رفتن و وعده های سر خرمن بهشت و دستورهای بکش تا کشته شوی و وادادان گله های ببعی الله پرست میان جهنم و بهشت موهوم، ایرانیان را چنان درمانده و خوار کرده اند که به دست خویش زهرابه ی دین و مقعدهای هزاران پیامبر موهوم و دروغین و ده ها عمام کزایی عرب را هر روز و هر ساعت به خوردشان می دهند تا بلکه این اسلام نجاست محمدی، زنده بماند.


خمینی حرامزاده ی شان می گفت و باور نمی کردند که بریزید خون ها را، چرا که با ریختن خون هاست که اسلام اهریمنی زنده می ماند و زندگی آخوند به اعتراف خود خمینی حرامزاده، دوام پیدا می کند !!

در روزگار شوم قادسیه، روزگاری که ورق فره و شکوه ایران به دست خائنانی از سنخ "سلمان پارسی" برای هیمشه برگشت و ایران به دست دشمنانی بیابانی و آدمخوار، وحشی و سرگردان و دیوسرشت افتاد، ایرانیان هنوز نتوانسته اند از آن روزگار شوم بیرون شوند و تداوم قادسیه ی نخست به سرکردگی حرامزاده ای به نام "عمر ابن خطاب" و "علی اُبنه آب طالبی" و "عثمان ابن عفان" و "معاویة ابن ابو سفیان" و هر اموی و عباسی، تا به امروز وجود دارد. تنابی به نام اسلام عربی اسلامی که هنوز به گردن انسان ایرانی افکنده شده، تنابی است ایرانی کش و ضد ایرانی و به هر قیمت، باید این تناب بریده شود.

مدال افتخار ارتش عربی صدام حسین به یادبود جنگ ضد ایرانی قادسیه به دستور عمر ابن خطاب
حرامزاده
هنوز در روزگار قادسیه ی نخست به سر می بریم که تازیان الله پرست عرب، ترتیب قادسیه ی دوم را برایمان دادند و هتا از آشکار کردن عنوان جنگ ضد ایرانیشان هم ترس و پروایی نداشتند.

آنها دست به دست هم دادند و به مرکزیت خلافت اسلامی یعنی صحرای عرعربستان، ریاض و مکه و مدینه دستور جهاد اسلامی علیه ایرانیانی را صادر کرد که آنان را هنوز مجوس می خواند و البته هنوز هم ایرانیان را به چشم نامسلمان می بینند؛ خوشبختانه.

ایرانی دشمنانت را بشناس...

نظرات

پست‌های پرطرفدار