خدا را ندیدی، به دلیل عقل بشناس !!

این سخنی است بسیار ورزیده و خردمندانه. اما به نیم ساعت نکشید که پس از انتشار آن به همراه فرتور زیر، ف. بوک آن را برداشت و برای سه روز حساب مرا دوباره مسدود کرد !! بهانه ی ابلهانه ی الله پرستی که پشت ممیزی و سانسور ف. بوک پنهان شده است البته، این بود که این تصویر مروج فحشا و رابطه ی جنسی است !!

خدا را ندیدی، به دلیل عقل بشناس !!


از این کردار مهمل بگزریم.

اما واقعیت دارد که با عقل می توان خدای موهوم را شناخت. یعنی انسانی که شعور و وجدانش را به کار گیرد و دست از تعفن عنف و افیون دین بردارد، چشمانش به واقعیت های مسلم پیرامونش باز می شود. چنین انسانی، از اینکه دیگر در فرهنگی اسلامی و مسیحی و یهودی یا هر دین و آیین دیگری زندگی کند، احساس خفقان می کند و دیگر دلش نمی خواهد به مانند دیگر دین بارگان و الله زدگان در کشورهایی الله زده همچون ایران و افغانستان و پاکستان و کشورهای اسلامی دیگر زندگی نماید و برای این است که تلاش می کند پیرامون خود یعنی جامعه اش را نیز دگرش دهد.

خدا را ندیدی، به دلیل عقل بشناس !!


از اینرو تلاش می کند تا شرایط را برای زیست خود مهیا سازد و چون دست به کنشگری می زند، وحشیان حکومتی و دستگاه غداره بند اسلام اهریمنی، بر سرش می ریزند و او سرانجام متوجه می شود که نمی تواند آشکارا در درون یک نظام فاشیستی الله زده، دست به ترویج اندیشه هایش بزند، زیرا تحمل نمی شود و با کوچک ترین اقدام مهمی که انجام دهد، بزرگ ترین جنایات و ستم ها را بر او وارد خواهند کرد.

خود دین فروشان و سرکردگان رژیم و همه ی زهد فروشان آخرت فروش، به خوبی می دانند که نه خدایی هست و نه آخرتی و اینها جز چرندیاتی برای تدارک ابزار حکومت آنان بر سر گله های انسانی نیستند.

انسانی که خود را بشناسد، به راستی خدای خود را شناخته است !! زیرا او خدای خود است و جز او خدایی نیست و هر انسان، برای خود خداست و این آزادی هر انسانی را تعریف می کند و معنا می بخشد. به این تصاویر که نگاه کنید، متوجه می شوید که آخوندها و رژیم های سیاسیو اقتصادی جهان، در اوج ثروتمندی و دارایی و خوشی زندگی می کنند، اما برای دیگر انسان ها نسخه ی مرگ و تباهی و بدبختی و دین زدگی تجویز می کنند !!

خدا را ندیدی، به دلیل عقل بشناس !!


انسانی که بفهمد در جهان به اندازه ی کافی برای همه خوراک و پوشاک و فراورده و ابزار آرامش و آسایش وجود دارد، به این نیز خواهد اندیشید که چگونه است که همه ی اینها همیشه از انسان ها دریغ شده اند و حقوق خود ایشان به قیمت گزاف و به شکلی قطهر چکانی، به خود آنان و با منت داده می شود !!

چنین انسانی که به این درایت برسد و سپس گام در راه براندازی چنین سامانه ای بگزارد، آواره ای خواهد شد که مزه ی آزادی را به قیمت سنگینی خواهد چشید.

اینکه، راه رفته ای که ستم پذیری و خفت پرستی و غداره بند ستایی را نفی می کند و بیلاخی جاویدان به خدای موهوم و دین فروشانش نشان می دهد، راهی است بی بازگشت و تا انجام کار که براندازی دین و خدا از حکومت ضد انسانیش باشد، ادامه دارد و از این رهگزر، سرنگونی رژیم هایی همچون ولایت فقیه، تنها حکم سرآغاز یک جنبش جهانی را خواهند داشت. سرنگونی جمهوری اسلامی، سرفصل درخشان آزادی ایران به سوی انسان پرستی و بی خدایی است و در روزگار پیروزی، خوب می دانیم که با دستاوردهای رنجور دینی چه کنیم !!

نظرات

پست‌های پرطرفدار