الله پرستان خونخوار پاکستانی، خون می خواهند

خون آشامان پاکستانی از حکم دادگاهی در پاکستان به خشم و خروش درآمده اند و برای این دشداشه پوشان دمپایی پوش، این رویداد آنقدر بزرگ بوده است که به خیابان ها بریزند و اربده بکشند !!


دادگاهی در جمهوری اسلامی پاکستان، "آسیه بیبی" را که به جرم توهین به مقدسات کزایی اسلام و کفرگویی علیه شریعت نجس محمدی دستگیر و زندانی شده بود، از اتهام وارده مبرا دانست که به نوبه ی خود، چنین چیزی از سوی رژیم الله زده ای چون پاکستان که هتا نامش توهین به نامسلمانان است، بسیار بسیار بعید بود.

اما حکم آزادی آسیه بیبی به روز نکشیده بود که گله های اوباش الله پرست به خیابان ها ریختند و علیه آن داد و غال راه انداختند !!


الله پرستان اوباش، به حکم تبرئه ی این شهروند مسیحی پاکستان معترضند و می گویند افزون بر آسیه بیبی، باید قاضی صادر کننده ی رای تبرئه ی او را هم به قتل رساند !! یک روز پس از صدور این حکم و به دعوت گروهک تروریستی "تحریک جنبش لبیک"، بسیاری از بازارهای شهرهای بزرگ پاکستان در اعتراض به این حکم تعطیل شده و بازاریان الله پرست دست به اعتصاب زده اند. مزدوران این حزب و دیگر فرقه های تروریستی الله پرست پاکستان که در این کشور به شکلی قانونی فعالیت کرده و بر خود نام حزب گزاشته اند، بسیاری از جاده‌ ها و خیابان‌ های این کشور از جمله شاهراه "اسلام‌ آباد" به "راولپندی" را بسته اند.



اما داستان از آن سرچشمه می گیرد که آسیه بیبی در سال ۲۰۰۹، از یک لیوان مشترک با همسایه ی کثافت و الله پرست خود، آب نوشیده است و همسایه ی الله پرست به خاطر این کار، او را متهم به نجس بودن می نماید و دیگر لیوانی که این بانوی مسیحی به آن دهان زده است را نمی پذیرد و با واکنش آسیه روبرو می شود که آن را حمل بر توهین به نجاست های مقدس اسلام اهریمنی می نماید و کار بالا می گیرد و دادگاه کشی !!

آسیه بیبی مادر ۵ فرزند است که از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۸ در سیاهچاله های اسلامی کشور نجس پاکستان به سر می برده و از ۲۰۱۰ به حکم قاضیان خونخوار الله پرست این رژیم، به اعدام محکوم شده بود !!


نظرات

پست‌های پرطرفدار