ناگفته های اسلام در محضر کردار


الله پرستان در حریم امن الله پرستی خویش، موجوداتی آرام و صلح جو به دید می آیند، اما به محض آنکه ایرادات بنیادین دین مبینشان را برمی شماری، گروهی از آنان به چنان دژخیمان ددخویی تبدیل می شوند که زبان از بیان توحش آن الکن است.

زنی مسیحی را در پاکستان، کشوری که هتا نام آن توهین به هندوها و نامسلمانان است، به اتهام آنکه به پیامبر خودخوانده ی اسلام اهریمنی بدگویی کرده، تکفیر می کنند و از ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۸ یعنی برای ۹ سال او را به زندان می اندازند، در حالی که مادر دو فرزند بوده است و سپس دادگاه همان کشور کزایی الله زده، او را تبرئه می کند و گله های اوباش الله پرست به خیابان ها می ریزند که چرا او آزاد شده است و خواهان اعدام وی می گردند.


گله های الله پرست محمدی که داغ اسلام بر تخم و وجودشان زده شده است، برای آنکه مخالفت وحشیانه و ناب اسلامی خود را نسبت به این حکم دادگاه نشان داده باشند، در شهرها و خیابان های این کشور تروریستی دست به آشوبگری می زنند و گروهک های تروریستی اسلامی آنها که در این کشور آزادانه فعالیت می کنند و قانونی هستند و نام گزاف حزب بر خود نهاده اند، این آشوب ها را سازمان دهی و هماهنگ می کنند.

در این میان، روحیه ی دگر ستیزی اسلام پناهان الله زده تا بدان حد شدید و متوحشانه است که به اموال مردم و خودروهایشان یورش می برند و جاده ها را بسته و به آشوب می کشند. پلیس الله پرست این کشور نیز، دست روی دست می گزارد و با همسویی با تروریست ها، به تماشای خرابکاری آشوبگران می نشیند. آنها می زنند و می شکنند و ویران می کنند، می سوزانند و اعتراض می کنند !!

الله پرستان پاکستانی در پاکستان:


این همان اسلامی است که به لطف همین پاکستنی های الله پرست و با پشتیبانی جبهه ی جهانی چپ یعنی دمکرات های آمریکا و اروپای سوسیالیست، به اروپا نیز وارد شده اند و در حال اشغال سرزمینی، فرهنگی و تمدنی کشورهای اروپایی هستند.

چپ جهانی که مشغول جهانی سازی اسلام است، به همت ناکسانی همچون "ژرژ سوروس" ضد اسراییلی به پیش می روند. یهودیانی ضد اسراییل که بارها با سرکردگان رژیم ولایت فقیه نیز دیدار داشته اند و با خیانتی بی مانند به قوم و تبار خود از یکسو و هم دستی با مارکسیست سوسیالیست های جهانی، بساط اسلام گسترانی در سطح جهانی را آغازیده و گسترش می دهند و اکنون این یورش الله پرستی و تحمیل مهاجر نمایان به کشورهای آزاد و آباد غربی، به ایالات متحده نیز کشیده شده است.

ژرژ سوروس، ملیاردر یهودی اما ضد اسراییلی که با آخوند "سید محمد خاتمی" و "معصومه ابتکار" و دیگر سرکردگان اسهال طلب رژیم نیز دیدار داشته است، هم اوست که در پشت کاروان های پناهجونمایان آمریکای جنوبی است که در حال یورش به مرزهای آمریکا هستند.

الله پرستان پاکستانی در انگل ستان:


هنگام آنست که مردم ضد ولایت فقیه و آگاه ایران، چشمان خود را به ابعاد دردناک و بزرگ این فاجعه ی جهانی و ملی باز کنند و هم دستی این حرامیان ارتجاع سرخ و سیاه را به روز ببینند.

نظرات

پست‌های پرطرفدار