دستگیری چند غلاده از تجزیه طلبان پان عرب



چند غلاده از تروریست‌ های تجزیه طلب پان عرب، در استان خوزستان دستگیر و زندانی شده اند. در دنباله ی دستگیری عوامل یورش تروریستی اهواز، شماری از نفرت پراکنان قومی که بیشتر دارای سو پیشینه نیز بودند، دستگیر شدند. بیشتر دستگیری ها در شهرهای "سوسنگرد، آبادان، اهواز و خرمشهر" انجام گرفته است. با این وجود، شنیده ها و اخبار حاکی از آن است که عقبه ی "فرهنگی" مزدوران نوبعثی، در خلال نشست هایی که معمولن بی درنگ پس از یورش تروریستی اهواز برگزار شده اند، یک بار دیگر گستاخی را به اوج خود رسانده و به جای محکومیت ترور و جنایت، خواستار دگرش نام شهرهای استان به نام های عربی شده اند.

روشن است که این تلاش‌ ها در نوع خود، در راستای پیروزی بدون خونریزی و جنگ علیه تمامیت ارضی کشور انجام می گیرند. عقبه ی نوبعثی تجزیه طلب خلق عرب، قصد ادامه ی طرح "صدام حسین" را در برنامه ای بلند مدت، در سر دارد.

در میان این نام ها، نام شهرهای نمادینی از جمله خرمشهر و سوسنگرد وجود دارند که در دوره ی اشغال از سوی تازیان الله پرست عراقی، نام های آنها به "محمره و خفاجیه" دگرگون شده بود. همچنین، این گروه در ادامه ی مطالبات خود برای دگرش نام‌ های جغرافیایی، خواستار دگرش نام استان خوزستان به "عربستان" هستند !! پس از دیدار سلطان حرامزاده ی رژیم عرعربستان سعودی با شماری از تجزیه طلبان در سال ١٣٩۵، تحرکاتی از این دست افزایش پیدا کرده است. نیازی به گفتن نیست که دگرش نام استان خوزستان به "عربستان"، طرح تجزیه ی ایران در جنوب از سوی رژیم آل نجس سعودی و با پشتیبانی دیگر کشورهای الله پرست عرب می باشد.


هوز برخی از این غلاده تازیان گستاخ، اجازه پیدا می‌ کنند که با برگزاری نشست، علیه یکپارچگی ملی و حاکمیت ایران بر خوزستان توطئه کنند !! ملت ایران هتا تحمل شنیدن نام این عرب های صدامی را هم ندارد، چه رسد به این که برخی از آنها قصد توطئه علیه نام های مقدس پارسی همچون خرمشهر و سوسنگرد را هم در سر داشته باشند !!

این تجزیه طلبان پان عرب که هم اکنون در ایران و به گزاف، به عنوان شهروند زندگی می کنند، هتا پس از جنایت تروریستی اهواز نیز، از محکوم کردن آن پرهیز کرده و هیچ بیانیه یا خبری از آنها صادر نشد که نشان دهد این افراد، یورش تروریستی دیگر گروهک های تجزیه طلب چپ خلقی به مردم بی دفاع را محکوم کرده باشند !! ظاهرن آنها هتا حاضر به اعلام برائت از تروریست ها و رفقای خود نیستند !!

نظرات

پست‌های پرطرفدار