کدوی تنبل

در چرخه ی سیر اطلاعات آزاد، جمهوری اسلامی مانند خرچنگ اینترنت را می پاید که مبادا خبری بتواند از سامانه ی آبکش غربالی فیلترینگش گزر کرده و به هدف بخورد !! ملیاردها تومان پول خرج کرده که مسلن افت فشار روی اینترنت ایجاد کند تا با کمک فیلتریگ، دور زدن های ممکن ناممکن شود !!

در سوگ و عزای حسینی که داغ دل مومنان را تازه می کند، مردم غرق در هپروت اخروی و توهم های جنس خوب دین، جنسی تازه به بازار دجاله گری آخوندی آورده شده که با همه ی عفت های ننگین اسلامی مطابقت خاصه دارد و جلوه ای از شکوه دو رکن اساسی رژیم یعنی جمهوریت و ماتحتیت (اسلامی) را به نهایت امکان بروز و ظهور می دهد و بیننده ی همیشه در صحنه را با انقلابی از جنس بهمن ۵۷ روبرو می کند که گویا مشکل ایران زمین، نه الله زدگی که تارموی زنانه در پس لبیک های حسینی است !!

فریبا نادری، کدو تنبل رژیم در سوگواری حسینی

شورش آفتابه به دستان پولبر ساکن پاستور، تهران را به یکی از مراکز فساد سیاسی و اقتصادی و اجتماعی تبدیل کرده است که بوی تعفنش هتا از چهره ی کریه دین فروشان دستار به سرش هم پیداست. گویی حسین خود "هل من ناصر ینصرنی" را برای این دلقک های مزدبگیر رژیم گفته است !! از حسینتان شرم کنید...

یکی با تته لو فرتور می اندازد (آخوند رییسی) و یکی پیشتر با سوسی مانکن تاب می خورد (این خواننده برای وی ترانه خوانده بود) و امروز دیگر خبر از دریده شدن آرمان های عمام است که گویی به بکارت فقه حکومتی دست درازی های شایانی می شود و طبقه ی محروم مستضعف جامعه سخت در این اندیشه فرورفته است که اسلن کی و برای چی انقلاب کرد !!

خانم ها آقایان... جمهوری اسلامی دارد پوست می اندازد و خودش را تطهیر می کند و به روزشدگی ظاهری را جایگزین قداست نمایی و جانماز آب کشی می کند. فحشا را از بین نمی برد تا توجیهی برای "صیغه های موقت" داشته باشد. مواد مخدر را مهار نمی کند تا قشری از مردم را هدف این درد و بیماری قرار دهد، سرکوب خاموش و سازمان یافته ایجاد کند، آن هم به نام دشمن و به کام ولایت فقیه.

مسکن را گران کرده، واردات فراورده های خام ساختمانی را افزایش داده تا ایران کمرش بشکند و نتواند ازدواج جوانانش را ببیند و تشکیل خانواده ها ممکن نشود و نسل های در پیوست با خانواده، تبدیل به نسل هایی مجرد و محدود به طبقه ی دوستان گردد. نهاد خانواده برای فرهنگ ایرانی، یک "نقطه ی عطف راهبردی و امنیتی" است و هدف قرار دادن خانواده، یعنی هدف قرار دادن فرهنگ و تمدن ایرانی. دشمن را به جای دوست قالب کرده اند و مردم از حقیقت خود فراری و به سراب و وهم دست می آویزند. نجات در انسانیت اخلاقی و توجه به خواست ها و حقوق بنیادین بشر است، نه موهومات هزاران ساله ی ادیان خرفت زده و پوسیده که هتا یک قرص نان یا یک آسپیرین هم به دست انسانیت نداده اند.

از این خواب مرگی بیدار شدن، روز آغاز زندگی است. جمهوری اسلامی با همه ی خوبی های ایران دشمن است و هدفش جز ویرانی ایران نیست. آخوندها رنگ و وارنگ را دیگر تنها نباید در ابا و عمامه جستجو کرد، آنها همه جا هستند و همیگیشان درد و ورم اسلام و انقلاب خمینی را دارند. تا سرنگونی تمامیت ولایت فقیه و تا انجام راهی که با ورود شاهزاده ی عزیز میهن آغاز می شود، به پیش به تاختن به همه ی ستون ها و بنیادهای این رژیم خونریز اسلامی...

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های پرطرفدار