کمک‌ های مردمی بە زلزله زدگان کرماشاه سر از ابوکمال سوریه درآورد

تلوزیون رژیم اعلام کردە است کە کمتر از ۴۸ ساعت از آزاد سازی شهر ابوکمال سوریە، نیروهای هلال‌ احمر جمهوری اسلامی بی درنگ کاروان بزرگی از کمک‌ های خوراکی، آشامیدنی و دارویی را روانە ی این شهر سوریە کردە است کە اکنون در دست ارتش بشار اسد می باشد.


این در حالی است که پس از گذشت چند روز از زمین لرزه ی بزرگ در مناطقی از استان کرماشاه کە منجر بە کشتە و زخمی شدن هزاران نفر شد و صدها روستا و هزاران واحد مسکونی در شهرهای سر پل ذهاب و ثلاث بە طور کامل ویران شدە اند. سرکردگان جمهوری اسلامی کاملن بی‌ تفاوت بە این بحران انسانی، بسیاری از زوایای این زمین لرزه را در سانسور خبری قرار دادند و بە شکلی هدفمند و برنامه‌ ریزی شدە، به کمک سپاه پاسداران جلوی سیل عظیم کمک‌ های مردمی را گرفتە و مقادیر زیادی از کاروان‌ های کمک‌ های مردمی را مصادرە و آنها را بە انبارهای متعلق بە سپاه منتقل کردند.

با این اوصاف مردم با تمام توان خود تلاش داشتند کە این کمک‌ ها را هتا از کوره‌ راه‌ ها هم که شدە به دست مردم زلزله زدە ی کرماشاه برسانند.  این اصرار مردم بار دیگر نشان داد کە مردم بە رژیم جمهوری اسلامی اعتماد ندارند و سرکردگان جمهوری اسلامی بە شیوە ای هدفمند، تلاشی در بحرانی‌ تر شدن وضعیت مردم زلزله‌ زده دارند.

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های پرطرفدار