تاتی آنجلینا... اسید یا جراحی پلاستیک، مسئله اینست !!

کسانی که احساس واقعی می کنن که هنوز سالم هستن، باید کشور را هر چه سریع تر ترک کنن !! این مورد شامل کل خاورمیانه هم می شه. بقیه هر چه زودتر دخمه های خود را با روغن سوخته های اصلاحات اسلامی تطیر کنند تا بوی گند "آخ جون فقط ما  خوبیمشان" در همانجا دفن بشه و خود را برای آجر پاره های اروپا سر و دست نشکنند.


حالا اگر خمینی بود می گفت چون این دختر الگوش آنجلینا بوده نه هزرط فاتی زهرا (ج)، ممسه اونن زن بیچاره که اوشین الگوش بود، باید اعدام بشه. خعلی خوش شانسی دختر... زمونه عوض شده، دیگه کسی رو به جرم آستین کوتاه شلاق نمی زنن، ببین خدا چه قدر بهت رحم کرده که تو یک زمان درست مرتکب خریت شدی.

هتا با استناد به سوره ی لاف، آیه ی معروفه ی داف موسوم به "یا مرگ یا خشگلی" (یا همان بکش خشگلم کن) هم باید هنوز خوشحال باشی، چون الگویی که تو ازش درومدی و الگویی که از تو درمیاد، همه ی چراغ های افق گازی را مشتعل تر می کنه !! روز حساب بعضیا همین دنیاس و باید یه جوری به نکرده و کردشون پاسخ مثبت بدن، بعدش حضرت عجل خودش تشریف میاره تا قطرات بازمانده اشو هم سربکشه و خلاص (آخرین قطرات ریق رحمت الهی جا مانده در فرد. -هزرط کزا، مذهب شافعی و شیعهٌ الی العدم ایضاً).

شاید بد نباشه فیلم عروس مرده رو هم ببینی:


اسید یا جراحی پلاستیک، مسئله اینست !!


خانم ها آقایان... دست به ترکیب و ریخت وقیافتون نزنید، اگر دماغتون کوفته ایه یا یه جاییتون گوشت آورده و ابروهاتون بالا پایینه یا چونه و فک و گوشتون سر جاش نیست، قدیما کار خدا بوده، تازگیا کار طبیعت و فرگشته. از عمل های جراحی به اصطلاح زیبایی پرهیز کنید و به جاش تو سبد خریدتون سبزی و میوه و کتاب جا بدین !! کفش هم اندازه ی خودتون بخرید، منظورم اندازه ی پاتون نیست، اندازه ی لنگتونه !! حالا که صفا از زندگی ایرونیا رفته - رفته خارج برای ادامه تحصیل، برمی گرده، هتمن !! - به فکر یه لقمه نون باشید تا دوباره گرون نشده، به خدا برای خیلیا نون به نرخ روز خوردن دیگه سخت شده، دیگه نمی تونن ادامه بدن، اما چه کار کنن، مجبورن. فلن که مردم از خدا خواستن کمکشون کنه، کمک در راهه، پس تا اطلاع ثانوی به گیرنده های بویایی و چشایی و به خصوص لامسه دست نزنید چون ممکنه طوری جیز و اوخ بشید که دیگه نشه تعمیرتون کرد.

خدافز
غلومعلی طناز

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های پرطرفدار