سوئد ازدواج مهاجران با کودکان را قانونی می کند

سوئد ازدواج کودکان را برای بچه بازان مهاجری که مایلند تا همچنان در رابطه ی ازدواج با همسران زیر هژده سال خود باشند، قانونی اعلام می کند. در جنبشی که از سوی بسیاری از مخالفان بچه بازی با انتقاد روبرو شده است، دولت سوئد از تصمیم بحث برانگیز خود دفاع کرده و بیان می کند که موج بزرگی از مهاجران از فرهنگ های "متنوعش از لحاظ جنسی" و "چند همسری"، شوند ایجاد بحران حساس انسانی در سوئد شده است.


پیشتر اداره ی مهاجرت سوئد، ۱۳۲ مورد از ازدواج کودکان را مورد شناسایی قرار داده که از این میان ۱۲۹ دختر و ۳ پسر هستند که بیشترشان از سوریه، عراق و افغانستان آمده اند. بیشتر این کودکان بین ۱۶ تا ۱۷ سال سن دارند، در حالی که ۱۴ تن از آنان زیر ۱۵ سال می باشند.

بخشی از مشکل اینست که نه هیئت مهاجرت و نه شهرداری های سوئد، هیچ یک دارای روالی عادی برای شناسایی کودکان ازدواج کرده نیستند. بدین ترتیب، هیچ ارزیابی فراگیری انجام نگرفته است. در حالت کنونی، قانون ازدواج سوئد با بازخوردهای انتقادی بسیاری روبرو شده که در میان همه، وکیل ستاره ی سوئدی و برگزار کننده ی جنبش حقوق زنان "الیزابت مسی فریتز" (Elisabeth Massi Fritz)، این اقدام دولت سوئد را "غیر قابل پذیرش" خواند.

پیشتر مقام های سوئدی از جمله وزیر دادگستری مورگان یوهانسون (Morgan Johansson) و وزیر کودکان اوسا رینیِر (Åsa Regnér)، مکررن متعهد شده بودند تا قانون ازدواج کودکان را مورد بازبینی قرار دهند.

نوشتار بالا، ترجمه ی بخشی از متنی با همین عنوان در این نشانی می باشد.

اسلام اهریمنی با آمدن مهاجران الله پرست، کثافات ناب محمدی را به اروپا تحمیل کرده و نزدیک است که کشورهای اروپایی تبدیل به حیاط خلوت الله پرستانی شوند که جز شومی اسلام خونریز و دروغ های اخروی و بچه بازی و زن بارگی مومنان بالله، چیز دیگری برای تمدن غرب به ارمغان نمی آورند. نزدیک است که آفتاب آزادی نسبی و افق های نفس راحت کشیدن ها به زودی زود در اروپا غروب کند و اسلام اهریمنی با خیل سترگ الله پرستان وارداتی و تحمیلی، در همه ی شئونات تمدن آزاد غربی نفوذ و از درون سامانه های اخلاقی و سکولار این کشورها را از هم بپاشد.

تف بر محمد و آل محمد
نابود باد اسلام

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های پرطرفدار