احزاب لیبرال و مرکز سوئد و خیانت به اراده و خواست ملی رای دهندگان

"یان بیورکلون" و "آنی لوف"، سرکردگان دو حزب خائن لیبرال و مرکز سوئد
شوک سیاسی در سوئد:
چرخش خیانت آمیز ۱۸۰ درجه ای دو حزب خائن مرکز و لیبرال از وعده های انتخاباتی

به دنبال اعلام "آنی لوف" سرکرده ی حزب خائن مرکز مبنی بر اینکه این حزب از نخست وزیری "استفان لوفن" سرکرده ی حزب سوسیال دمکرات جهت تشکیل دولت پشتیبانی خواهد کرد، یک سونامی خشم در شبکه های اجتماعی سوئد به راه افتاد. مشخص شده است که پس از ۱۲۴ روز کشمکش سیاسی، دو حزب خائن مرکز و لیبرال، در رای گیری هفته ی آینده ی مجلس، از نخست وزیری استفان لوفن سرکرده ی جهان وتن سوئدی نمای حزب سوسیال دمکرات پشتیبانی خواهند کرد.

این تصمیم به این معنی است که همه ی رای دهندگانی که با امید تشکیل یک دولت دست راست به رهبری "اولف کریتسرشون"، آرای خود را در انتخابات سپتامبر گزشته به دو حزب مرکز و لیبرال اختصاص داده بودند، با پیچاندن ۱۸۰ درجه ای سرکردگان این دو حزب خائن از وعده های انتخاباتیشان، در کردار به روی کار آمدن یک دولت سبز سوسیال دمکرات رای داده اند.

آنی لوف سرکرده ی حزب خائن مرکز، در جریان انتخابات به صراحت به رای دهندگان اطمینان داده بود که "هرگز به روی کار آمدن یک دولت سوسیال دمکرات کمک نخواهد کرد" و هتا پیشتر گفته بود "من ترجیح می دهم لنگه کفش پای راست خودم را بخورم تا اینکه به یک چرخ پشتیبانگر برای حزب سوسیال دمکرات تبدیل شوم" !!

آنی لوف در نشست مطبوعاتی روز آدینه ی گزشته، هتا حاضر نشد به روزنامه نگاری که پرسیده بود "آیا اینک لنگه کفش راست خود را خواهی خورد ؟"، پاسخی بدهد.

پس از پایان نشست مطبوعاتی روز آدینه، حساب های رسمی آنی لوف شیاد و حزب خائن مرکز در شبکه های اجتماعی، آماج یورش های شهروندان خشمگین قرار گرفته است.

کاریکاتوری از آنی لوف سرکرده ی حزب خائن مرکز. فروشنده در مورد مانتویی که طرف دیگر آن نمادواره ی "Logo" حزب سوسیال دمکرات نقش بسته است، به او می گوید: "به تن شما واقعن برازنده است. می توانید راحت به هر طرف که باد آمد بادش بدهید" !!
به این ترتیب، همه ی شواهد حکایت از آن دارد که در رای گیری مجلس در هفته آینده، دولت سبز سوسیالیست استفان لوفن با پشتیبانی دو حزب خائن مرکز و لیبرال، بر روی کار باقی خواهد ماند. دو حزب خائن مرکز و لیبرال که خود را در جریان انتخابات به عنوان "اپوزوسیون" جا زده بودند، پس از پایان انتخابات و فریب رای دهندگان، اینک به حزب های پشتیبان یک دولت سوسیالیست سبز تبدیل شدند.

رهبران دو حزب باقی مانده ی اپوزوسیون و اتحاد آلیانس "اولف کریسترشون"، رهبر حزب میانه روها (Moderaterna) و "ابا بوش تور" رهبر حزب دمکرات مسیحی، در روز آدینه از تصمیم دو حزب خائن مرکز و لیبرال اعلام تاسف ژرفی کرده و آن را "اشتباهی تاریخی" نامیدند. هر دو رهبر این دو حزب دست راست و باقی مانده از اپوزوسیون دست راست، "اتحادیه ی آلیانس" را نیز "یک پرونده ی بسته و تمام شده" خواندند.

استفان لوفون سرکرده ی حزب جهان وتن سوسیال دمکرات سوئد از دیکتاتور رژیم
ولایت فقیه "سید علی خامنه ای" دیدار می کند
تظاهرات اعتراضی در روز شنبه در مرکز استکهلم
خیانت دو حزب مرکز و لیبرال به رای دهندگان و زیر پا گزاشتن وعده های انتخاباتی از سوی سرکردگان این دو حزب، منجر به یک سونامی اعتراض در شبکه های اجتماعی سوئد شده است.

در همین راستا، یک تظاهرات اعتراضی با ابتکار "کاتارینا یانوش" روزنامه نگار سوئدی، در ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۲ اُم ژانویه، در "نورمالمز توری" در استکهلم برنامه ریزی شده است. از شهروندان خواسته شده است برای اعتراض به آنچه که "سو استفاده از قدرت از سوی سیاست مداران" خوانده شده، "از جلوی رایانه های خود بلند شده و در این اعتراض شرکت کنند". مجوز این تظاهرات از سوی پلیس صادر شده است.

نظرات

پست‌های پرطرفدار