یورش هم زمان انگل ستان و اسراییل به تمامیت ارضی ایران

در پی یک هفته ی گزشته، رژیم های اسراییل و انگل ستان، در یک آرایش هماهنگ شده و در راستای دشمنی با تمامیت آبی و خاکی ایران، سخنان تجزیه طلبانه ای را ایراد کردند.

فاحشه ی بریتانیا ملکه الیزابت چندم که بر اساس پژوهش ها و افشاگری های "دیوید آیک"،
انسان نیست و یک انسان نمای خزنده به شمار می رود. یکی از دلایل عمر دراز این جانور نیز،
ماهیت غیر انسانی اوست.
در بنگاه چرند پراکنی آیت الله بی بی سی پارسی که مستقیمن از سوی دفتر سیاسی  فاحشه ی بریتانیا موسوم به ملکه الیزابت چندم و زیر نظر شاخه ی اطلاعات این رژیم در وزارت خارجه ی انگل ستان اداره می شود، یاوه ای ضد ایرانی و بر خلاف امنیت ملی ایران سروده شد که از تلوزیون پارسی زبان این رژیم پخش گردید. در آن بخش، آیت الله بی بی سی به جای استفاده از نام رسمی و ایرانی "اروند رود"، به عبارت عربی "شط العرب" چنگ زد تا کینه ی خود نسبت به یکپارچه ماندن ایران عزیز را برای بی نهایتمین بار نشان داده باشد.

اما موج تحریف واقعیت ها و دروغگویی های وقیحانه ی انگل ها، بدین جا پایان نپذیرفت.

در پی آن، نماینده ی اسراییل در شورای امنیت ملل متحد نیز، ضمن ایراد سخنانی، از عبارت "خلیج ع ر ب ی" به جای "خلیج فارس" استفاده کرد تا حقوق ملی و تاریخی و نیز تمامیت آبی کشورمان را در دریای خلیج فارس انکار کرده باشد. این دو موج ایران ستیزی از سوی مقامات رسمی دو رژیم انگل ستان و اسراییل، تنها می تواند نشانه ی یک همسویی مشترک و از پیش هماهنگ شده علیه موجودیت ایران و دشمنی با تمامیت آبی و خاکی کشور باشد.

در این کاریکاتور، به خوبی نشان داده می شود که دولت یهودی اسراییل،
به تمامیت ارضی هیچ کشوری احترام نمی گزارد و نمونه ی آشکار آن،
توهین و جسارت وقیحانه ی سرکرده ی نمایندگی رژیم اسراییل در
شورای امنیت ملل متحد علیه خلیج همیشه فارس و دشمنی با حقوق
تاریخی و ملی و منطبق با منافع ملی ایران، بر دریای خلیج فارس
می باشد 
ما ایرانیان پیش از آنکه انگل ها در اروپا ساخته شوند یا اینکه قومی به نام اسراییل یا یهود، از سوی خدای دیوانه و همیشه خشمگین و خونخوارش تولید گردد، نه تنها بر پهنه ی گیتی وجود داشته ایم که سروری جهان و کلیدداری آنچه که بنیان و ریشه است نیز، در دست ایرانیان بوده و هست. آنچه که ایران می نامیم، فرای تاریخ نوشته و فرای باستان شناخته ای است که آن تمدن های کوته قد بدان می بالند.

از اینرو، آنکه به ایران کرنش نمی کند، نه تنها دشمن خوبی و آزادی است که شاخصی است از برای فرومایگی و پستی. این تعریف دشمنی است که گمراه نیست و سرشتی پاک ندارد.


و اکنون که اسراییل تا بدین حد از واژگان منحوس و نکبت عربی و اسلامی لذت می برد و خوش خوشانش می شود، زین پس در این تارنما به جای عبارت "اورشلیم" به عنوان پاییتخت اسراییل، از عبارت "بیت المقدس" عربی اسلامی استفاده خواهد شد و تا روزگاری که دولت یهودی کنونی اسراییل یا دولت های پس از آن، از ایرانیان پوزش خواهی رسمی نکنند، این رویه بر قوت خود باقی خواهد ماند.


از کینه و نفرت های انگل های همیشه ایرانستیز و رژیم یهودی حاکم بر اسراییل نسبت به ایران و نه جمهوری انیران اسلامی که بگزریم، سخنان یکی از اندیشه ورزان سیاسی و امنیتی آمریکایی در رابطه با ایران، درخور توجه است. 

نظرات

پست‌های پرطرفدار