دلقک و ناخاله ی رسانه "امید دانای باقر خاله" و موج افشاگری ها

"امید دلقک باقر خاله"، به تازگی دیکتاتوری رژیم "سید علی خامنه ای" را در جایگاه "داریوش بزرگ" نشاند و با نشان دادن دلقکانه ی خامنه ای بر روی صندلی در کنار سنگ نگاره ی داریوش بزرگ، به مانند احمق هایی که مطمئن است دور و بری هایش هم مشتی احمق مانند خودش هستند، به این نتیجه ی علمی و "پجوهشی" دست یافت که خامنه ای همان داریوش بزرگ زمانه است !!


پفیوز مزدور، بچه ی حبیبه مجاهد، بهتر است پیش از ایرانشهری بازی و آریابازی های نژاد پرستانه ی هیتلیر و تفسیر و تحلیل اخبار و رویدادهای سیاسی، نخست برود دیپلم خود را در سن ۳۴ سالگی بگیرد !! یا اگر عرضه ی آن را ندارد، می تواند آن سمندون قد کوتوله را از زیر بادمجان های آفریقایی جمع آوری کند که مبادا به وجود مبارک آن صدیقه ی طاهره ی آریایی گزندی بی ناموسی وارد شود !!

داشتی از پستان لخت آن نقاشی زن ایرانی در موزه ی آرمیتاژ ایراد می گرفتی، یادت باشد پیش از پجوهش و آبرومند نمایی، عن و گه خودت را جمع کنی. با امید سه برابر شدن دارایی ها و سرمایه ات در آلمان و جور شدن اقامت کانادا برای خودت و هم خوابه ات و به امید اینکه یک روز بتوانی برای خودت جت اسکی بخری. واقعن سخت است فرد بی سوادی باشی و بتوانی از جوراب فروشی به زرزر ویدیویی توی پستوی خانه برسی.

با توجه به اینکه یک بار هم پیشتر دست به خودکشی زده ای، نشان می دهد که یک فرد بیمار روانی و جنسی هستی که پس از هشت سال با "نخستین اقدام مردانه ات"، زدی اون سمندون را باردار کردی و بعد مجبورش کردی بچه را بندازه !! اون وقت میای با وقاحت ویژه ی آخوندی می نشینی جلوی دوربین و برای مردم نسخه می پیچی که بیشتر و بیشتر بچه بیاورند ؟!؟!


تصورش را بکنید..
الاف یک لا قبای سوئد نشین امید دانای باقر خاله، آنقدر در سرداری رسانه استاد است که بیشعور برداشته برای کسی که با وی حسابی دشمن است، از سر کینه و حسادت که چرا "مسعود صدر" تلوزیون دارد و او ندارد، روی یک خبر جعلی - و پیش از آنکه وی واقعن مرده باشد - که یک مشت ترول و اوباش اینترنتی مانند خودش شایعه کردند، از توی پستوی خانه اش ویدیو پر کرده و مرده ی مفروض موهوم را هم می بخشد که گفته باشد آن جرثومه ی سراسر عقده و نفرت و کینه اش، چه انسان مهربان و فروتنی هم بوده و ما خبر نداشته ایم!!

دلقک باقر خاله، تو توی تویله ی یک مجاهد خائن که هتا توی خیانتش هم خیانت کرده و تواب شده ساخته شدی، آن باابای تمبان آبیت هم معلوم است که قصابی چیزی بوده. تو ذره ای بویی از شرافت و ادب و فروتنی و اخلاق ایرانی نبردی.


تو تویله زاده شدی، تو تویله بزرگ شدی و جوراب فروختی و سمندون گرفتی و با تستسترون قد کشیدی. تحلیل های آبکیت هواله ی پایین تا بالای "فرمرز دادرس".

دلقک رسانه امید دانای باقر خاله و ماجرای بادمجان سواری هم خوابه اش سمندون
طرف بامجان سواری می کند، در چهل سالگی بچه می اندازد، همانند دختری شانزده ساله کاپشن چرم موتور سواری می پوشد، همه ی اینها هم با نیم متر و بیست سانتر قد !! آنگاه با ایرانشهری بازی و زرترشی فروشی، خودارضایی فکری می کند !! پس نقش آن شلغم جرثومه ی آریایی و تاثیل گزالیش چیه تو اون خراب شده ؟!

نظرات

پست‌های پرطرفدار