امید دانا و فرار رو به جلو از ترس افشا شدن منابع مالیش برای اداره ی مالیت سوئد

علت ترس امید دانای باقر خاله از افشای منابع مالیش چیست ؟
اینها همگی ننر بازی های دلقک رسانه "امید دانای باقر خاله" است. وی در حالی به همراه هم خوابه اش و بدون همراهی دوست پیر سیاه پوست همسرش به اداره ی پلیس سوئد رفته و بنا بر ادعا خودش علیه دشمنان مجازیش شکایت تسلیم کرده، غیر قانونی و بدون اطلاع افسر پلیس از او فرتور انداخته و هتا نام وی را که روی سینه اش هم بوده، آشکار کرده، که در سوئد همه ی این گنده گوزی ها را می شود پشت تلفن هم کرد و اسلن به این همه جیغ و داد نیازی نیست.

فرتور اصلی منتشر شده در برگه ی ف. بوکی دلقک رسانه را از اینجا ببینید.

اینکه چرا دلقک رسانه این کار را از پستوی خانه اش که در آن ویدیو پر و آپ می کند، انجام نداده، تنها جنبه ی هوچی گری ویژه ی این حقیر زاده را دارد. ابن حبیبه ی مجاهد خلق ادعا کرده که به اداره ی اطلاعات سوئد نیز رفته و به آنها گزارش داده !! و آنها به او گفته اند که تو اینقدر مهم و ناخاله ای که ما برایت نشست اختصاصی می گزاریم که همین دری وری ها را برای بار دیگر و این بار توی صورتمان بگویی !!

این ابله نمی داند که هیچ کس نمی تواند سر خر آریابازش را کژ کند و به اداره ی اطلاعات برود، مگر خانه ی دوست پسر صدیقه است ؟!

نشان پلیس سوئد روی سینه ی مامور پلیس
از اینها گزشته، پلیس تنها هنگامی وارد پرونده ای می شود که محتوای جرم خیز داشته باشد، اما این چیزی که این یابو و سمندون کوتوله ازش می نالند، مربوط به جرم نیست، مربوط به حقوق شهروندیست که پلیس همان اول می گوید به ما مربوط نمی شود و باید به دادستانی شکایت کنید، نه اینکه خاله زنک بازی دربیاورند و بپرسند اینها واقعن سیاسیند ؟! از این گزشته، اگر ریکی به کفش امید دانا نباشد و راست گفته باشد، ظرف کمتر از یک هفته نامه ی پلیس و در صورت شکایت به دادستانی، نامه ی آنجا هم برایش فرستاده خواهد شد و در آن پس از ارزیابی، نخست قید می شود که آیا اسولن این پرونده واجد صلاحیت برای مطرح شدن شکایت در دادگاه هست یا نه.

برو این دام بر آن مرغ سیه نه، اگر تستسترونت عرضه داره. تستسترون خونت پایین آمده، به ننه حبیبه بگو برات شیاف تستسترون بفرسته. بی غیرت بی تاموس هرزه.

نظرات

پست‌های پرطرفدار