شباهت های رسانه های سوسیالیستی دولت سوئد با صدا و سیمای جمهوری اسلامی

آموزگاری که تلوزیون "اس و ت" به گونه ای "اتفاقی و بی طرفانه !!" برای گفتگو برگزیده است !!!!
رسانه های دولتی و سوسیالیستی سوئد و رژیم جمهوری اسلامی، شباهت هایی بیش از آنچه که تصور می کنید با یکدیگر دارند. منظور همان تلوزیون خدمات مردمی سوسیالیستی کمونیستی سوئد با تلوزیون حکومتی رژیم ولایت فقیه است.

آمار در رابطه با افزایش انفجار آمیز تهدید و خشونت در مدرسه های سوئد، به نگرانی های بسیاری در میان شهروندان و به ویژه پدران و مادران دامن زده است. روز پس از انتشار آمار خشونت در مدرسه های سوئد، تلوزیون خدمات مردمی اس و ت، گفتگویی با یک خانم آموزگار به نام "ماریا فورش بری" صورت داد که این خانم آموزگار خیال همه را راحت کرد که یک، "خشونتی به آن صورت که گفته می شود در مدرسه های سوئد وجود ندارد" و دو، دلیل خشونت ها که تاکنون هیچ کس از آن اطلاعی نداشته را نیز، برای همه روشن کرد: "کمبود امکانات" !!

اما در جهان اینترنت، کمتر واقعیتی در پس پرده باقی می ماند. تنها ساعاتی پس از انتشار گفتگوی تلوزیون خائن اس و ت با این خانم آموزگار که به گونه ای اتفاقی و بی طرفانه از میان ده ها هزار آموزگار سوئدی به جهت گفتگو برگزیده شده بود، فاش گردید که وی کسی نیست جز سرکرده ی حزب بی وتن چپ سوئد (حزب کمونیست سوئد) در شهر "اسکیلستونا" !!

آن زن آموزگار، سرکرده ی یک گروه حزب کمونیست (چپ) در شهر اسکیلستونا است.
فرتور این زن بی وتن که پرچم حزب کمونیست در جلوی دفتر کارش به مانند دم خروسی از زنبیل روباه مکار بیرون زده بود،
در شبکه های اجتماعی منتشر شد
اما شباهت دیگر سوئد به جمهوری خلقی اسلامی در ایران، مردم طنزپرداز این کشور هستند که در شباهت با مردم ایران که دروغ های صدا و سیما را به ریشخند و تمسخر می کشند، همین معامله را با تلوزیون خدمات مردمی شیاد و فریبکار خود انجام می دهند. تنها تفاوت این است که در سوئد، هنوز کسی به این واسطه زندانی نمی شود !!

کاریکاتور زیر، تنها ساعاتی پس از بیرون زدن "دم خروس" از زنبیل "روباه مکار" تلوزیون اس و ت" در شبکه های اجتماعی سوئد منتشر شده است:

کاریکاتور مردمی علیه هم دستی تلوزیون سوسیالیست سوئد با حزب رفیق
گزارشگر تلوزیون خدمات مردمی اس و ت که روی پیراهنش نمادواره ی (Logo) تلوزیون اس و ت به چشم می خورد، به یک هموند حزب بی وتن کمونیست که روی پیراهنش نمادواره ی حزب چپ به چشم می خورد، تلفن می زند و می گوید:

"من نیازمند یک اظهار نظر کاملن خودجوش در رابطه با محله های حاشیه ای از سوی یک فرد رهگزر که به صورت اتفاقی از خیابان در حال رد شدن است، هستم. آیا تو می توانی به صورت کاملن اتفاقی و خودجوش، در ساعت ۲۰:۴۳ از خیابان رد شوی ؟!:

منبع: استکهلمیان

نظرات

پست‌های پرطرفدار