مهمانی مریم رجوی برای رضا مریدی با حضور احمد تبریزی و تجزیه طلبان

"مریم رجوی" سرکرده ی گروهک تروریستی مجاهدین خلق، در سالنی به نام "لا پارک" در کشور کانادا، میزبان شماری از هموندان و هواداران فرقه بود. در این مهمانی که حدود ۵۰۰ غلاده مجاهد خلق شرکت کرده بودند، چهره هایی همچون "رضا مریدی" و "احمد تبریزی" فرنشین انجمن "پریان"، "نازنین افشین جم"، "کتلین وین" از پشتیبانان رضا مریدی و فرنشین پیشین دولت انتاریو و "حسن داعی" که بر سر یک میز نشسته بودند، شرکت داشتند.


مریم قجر دو شوهر و فرقه ی مجاهدین و کارهای ضد انسانی و ضد ایرانیشان، بر همگان آشکار است.

تناقض "احمد تبریزی" فرنشین انجمن پریان که از سویی مخالفت خود با تحریم ها علیه جمهوری اسلامی را رسانه ای کرده و از سوی دیگر، به فراخوان مجاهدین، در کنار رضا مریدی بر سر یک میز شام می خورند، تناقضی عجیب است. تصویر نازنین افشار جم همسر "پیتر مک کی" وزیر دفاع پیشین و وزیر دادگستری در "وان هارپر" که درآمد و ثروت اصلی او از فروش سلاح های جنگی است نیز، در این مهمانی دیده می شود.

احمد تبریزی در دوران وزارت رضا مریدی، به علت افشای فسادهای بی شمارش، در انتخابات گزشته کنار گزاشته شد. او بارها برای انجمن پریان، از سوی رضا مریدی که از پشتیبانان۱۰۰ درصدی تحریم ها علیه ولایت فقیه بوده است، یارانه های قابل توجهی دریافت کرده است، اکنون با این تناقض آشکار این پرسش را در ذهن هر بیننده ایجاد می کند که چگونه می شود هم زمان چون گزشته هم هوادار مجاهدین خائن خلق و رضا مریدی بود و هم در رسانه ها مخالفت خود با تحریم های علیه جمهوری اسلامی را اعلام کند !!


همه ی این افراد، در همه ی سخنرانی های خود از فساد گلایه می کنند، به ویژه فساد مالی. اما پرسشی که مهمانی مریم رجوی با حضور مهمانان حساس به فسادش، ایجاد می کند این است:

"اگر فساد بد است، چگونه می شود در حالی با رضا مریدی همسفره شد که با ملیونها دلاری که از مردم جمع کرده است، در دوران ۱۰ ساله ی وزارتش هتا یک دانشکده یا آموزشگاه هم بنیان نکرد، چه برسد به دانشگاه ؟! اما به عرعربستان سعودی پروانه ی ایجاد ۲ دانشکده در انتاریو را داده است ؟! البته دانشکده هایی کاملن افراطی و بدون اجازه ی ورود و تحصیل زنان ؟؟ً!!

حسن داعی الاسلام یا همان حسن داعی که از مزدوران گروهک تروریستی مجاهدین بوده و برادری به نام "سید حسین داعی الاسلام" و خواهری به نام "فاطمه داعی الاسلام" دارد که احتمال می رود هم اکنون در اردوگاه لیبرتی یا اردن باشند. نام حسن داعی در سیاهه ی منتشره ی مجاهدین وجود ندارد، اما او از سوی مجاهدین از فرانسه به آمریکا گسیل شده و با پشتیبانی "علیرضا جعفرزاده" و "سونا سمسامی"، به لابی گری برای فرقه ی مجاهدین در طیف "نومحافظه کاران" آمریکایی و تشویق آنان برای یورش نظامی آمریکا به ایران، مشغول می باشد.

نظرات

پست‌های پرطرفدار