سوسک ها حرف می زنند

آمیز شلغم "فرامرز دادرس"، مفسر و تحلیلگر یاوه سرایی های رژیم علیه شاهزاده "رضا پهلوی"
آنجا فاضلاب است. فاضلابی که در آن همه چیز یافت می شود، البته پس مانده اش و سخن بر سر همه چیز هم هست، البته به قوت وجود سیدش "فرامرز دادرس" که در همه ی این سال ها، نه دل از این چاه برکنده تا مبادا ریشه های خود را گم کند و نه دست از حرف های خوشمزه ای که قائم کرده می کشد که مبادا او را سوسک لال بخوانند؛ آری سوسک ها حرف می زنند.

نره سوسک بودن، یکی از بدبختی های اوست، زیرا بال نمی زند و پیوسته در فاضلاب خود مصدق الهی برتر بینی، غرق گه است و می پندارد که سخنان درست شاهزاده "رضا پهلوی" که در هوای آزادی بیان می شود، چه بوی خوبی می دهد و اینجاست که خوب بودن بد است و سوسک دادرس رژیم، هر از گاهی از این خوشمزه بافی ها از خود بیرون می دهد.

یعنی شاهزاده رضا پهلوی گفته است که پول از دیگران گرفتن را درست و روا نمی دانم، کون برشته ی فرانسه پرانده که تو چرا حرف می زنی و تا کی می خواهی به بچه بازیت ادامه دهی !! بیشعور.

اینکه شاهزاده گفته است پول های جمهوری اسلامی را آمریکا به سود اپوزوسیون مصادره کند را نوشته پول ایرانیان و از اینکه در سر اپوزوسیون میهن پرست ایرانی، شاهزاده ای است که ولی عهد قانونی کشور است و از خاستگاه مردم، میهن و قانونی اساسی بیرون آمده و سخن می گوید که حرامزاده های جبهه ی خائن ملی همیشه علیه آن بوده اند، چیزی نیست که به مزاق فرامرز دادرس، کون برشته ی رژیم در فرانسه خوش بیاید.




دستان پاک شاهزاده با لجن پراکنی های مزدوران ناخاله ی رژیم از جنس امید دانا و فرامرز دادرس، آلوده نمی شود.

از فرامرز دادرس باید پرسید اگر شاهزاده و اپوزوسیون شاهنشاهی، اپوزوسیون برانداز نیستند، پس هتمن توی بی همه چیز که سر و تهت معلوم نیست و جز دروغ و رزومه بافی برای خودت کاری نکرده ای، اپوزوسیون هستی ؟! اگر ریگی در کفش که نه بر کفش تو بی فرهنگ بی همه چیز ایران نیست، چگونه است که نسبت به رفت و آمد خود و افراد خانواده ات به ایران روشنگری نمی کنی ؟؟

از شاهزاده ایراد گرفته ای که مردم ایران کلیه هایشان را می فروشند، پس چرا از آمریکا درخواست کرده که پول های رژیم را مصادره کند ؟! پفیوز مغلطه کار، این کس کش بازی هایی که تو درمی آوری، در همان روزگار هم پالگی های توده ایت همچون حشمت خان رییسی هم نخ نما بود و نمی گرفت، چه رسد به امروز که دروغ و چرندیاتت به ساعت نمی کشد که رسوا می شود. اگر دلت برای ایرانیان فقر زده سوخته است، ارواج امه ات، باید به سبب و عامل آن که رژیم خونریز ولایت فقیه تست انگشت اتهام را نشانه بروی، نه به کسی چون شاهزاده که می گوید پول های دزدی شده ی مردم را از دستان جمهوری اسلامی بیرون بکشید تا صرف مبارزه ی اپوزوسیون میهن پرست پادشاهی شود.


بی شرفی را که زاده ی دین بارگی امثال فرامرز دادرس و نوکرانی از این دست است که همیشه از استبداد و غداره بندان دفاع می کنند، آن هم تمام قد و سینه چاکانه، تخم هرزه ای است که آخوندها از زرتشتی گرفته تا اسلام، همیشه در این سرزمین کاشته اند و امید داناها و فرامرز دادرس ها را برداشته اند و این کشور را به تباهی و چپاول کشانده اند.

بیانیه ی شاهزاده درباره ی نامه ی آن چار صد تن، بیانیه ای است که سوسک های رژیم می توانند تا دلشان می خواهد درباره اش ار بزنند، اما هیچ غلطی نمی توانند بکنند، درست مانند همیشه.

نظرات

پست‌های پرطرفدار