سید را از آنجا هم با تیپا بیرونش انداختند

خودش و حشمت رفته بودند سر کار و آخر عمری حس میهن دوستیشان گرفته بود که البته سر به رسوایی نهاد که معلوم شد یکی چپ فدایی و دیگری چپ مصدق الهی است !!

احوال پریشان مصدق الهی "فرامرز دادرس" پس از اخراج از تلوزیون کانال یک شهرام همایون
خودش و حشمت، مدتیست با هم جوش خورده اند و قرار است با باقر خاله (امید دانا) یک تلوزیون بزنند؛ البته تلوزیونش خیلی تلوزیون نیست، از همان پستو نشینی های اینترنتی و ویدیو پر کردن و آپ کردن هایی است که یک عمر است دارند می کنند، تنها می خواهند نام تلوزیون بر آن بگزاریند که قپی درکرده باشند که ما عن چوچک ها هم برای خودمان تلوزیون داریم !! بگزریم که از تلوزیون کزایی اینترنتی "میهن تی وی" هم با تیپا بیرون شده بودند !!

اسلن ویژگی این شیاد مصدق الهی "فرامرز دادرس"، یکی اینست که چون هیچ جا دعوتش نمی کنند و هتا به عنوان میهمان هم راهش نمی دهند، به کوچک ترین ها و بی مقدارترین ها خرسند می شود و تاریخچه ی مبارزات سنگ پراکنیش از راه دور، این مهم را ثابت کرده است؛ اما پس از آنکه از همان تلوزیون های کمتر از فکسنی لس انجلسی هم بیرونش انداختند، دهانش را به بدگویی از آنها باز کرد. 

دست پیش گرفتن پس از پس افتاده از بلندای بام ایرانشهری ماتحت ولایت فقیه و اخراج
از تلوزیون وهابی سهیونیستی بهایی تجزیه طلب شهرام همایون
یعنی چون حشمت خان برایش تلوزیون "شهرام همایون" را ردیف کرده بود، در آنجا لانه گزید، اما چون به خاطر پشتیبانی از جمهوری اسلامی و کوهی از چرندیات دیگر، او را بیرون کردند، گفت شهرام همایون را تجزیه طلبان دستور می دهند و تلوزیون لس انجلسی هم اخ است !! 

در مدت ها پیش از این هم با "سعید بهبهانی" از ناخاله های چپ تجزیه طلب همکاری می کرد و در تلوزیون اینترنتیش حضور داشت تا اینکه او را از آنجا هم اخراج کرد و "حشمت رییسی" که خیلی به کونش بر خورده بود، با اخم و تخم قهر کرد و رفت؛ که به درک !!

روح میهن پرست فرامرز دادرس از مریدان امر به منکر هزرز "محمد مصدق دله السلطنه"
حالا حشمت و فرامرز، این دو یار جدانشدنی چپ فدایی و چپ مصدقی، می خواهند علیه همه ی تلوزیون ها بشورند و چون گربه دیگر دستش به گوشت نمی رسد، پس قرار است همه ی گوشت ها بوی بد بدهند و اخ باشند. اما این میان تنها یک رسانه ی به اصطلاح ایرانگرا و میهن دوست و هزار البته مستقل وجود خواهد داشت و آن هم "ایران مدیای" حضرات چپ مغز است، که قرار است باقر خاله را هم به نام "امید دانا" از سوراخ فریاد خود جار بزنند. ویژگی همگیشان هم میهن پرستی و دشمنی با اسراییل و ترامپ و شاهنشاه و شاهزاده و پشتیبانی از جمهوری اسلامی و شخص خامنه ای است.

فریاد دادرس، نه فریادش به جایی رسیده و نه دادرسی یافته.

نظرات

پست‌های پرطرفدار