اسراییل: تحریک به جنگ، جمهوری اسلامی: اقدام به جنگ

در پی حضور نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه و در حالی که نقش آنها در پشتیبانی از رژیم بشار اسد و به بهانه ی دفاع از گورهای سرکردگان فرقه ی شیعه تمام شده است، با این حال جمهوری اسلامی قصد ماندن در سوریه را دارد.

در درازنای هفتاد سال که از موجودیت کشور اسراییل می گزرد،
این کشور در همه ی زمینه ها بسیار پیشرفت داشته، در حالی که
گله های تروریست الله پرست تنها به فکر ویرانی و تبهکاری و
تروریسم بوده اند. مسلمان نباشیم
تصمیم جمهوری اسلامی به ماندن در سوریه، تنها یک دلیل اصلی دارد و آن هم دسترسی مستقیم به خاک اسراییل و توانمند کردن رژیم در صدور تروریسم و تجهیز تروریست ها به آسانی هر چه بیشتر است. از اینرو، مهوری که جمهوری اسلامی آن را مهور مقاومت می خواند، از غزه تا لبنان و تا دمشق و بغداد تا تهران، کشیده می شود و این اقدامی است که اسراییل به موجب آنکه جمهوری اسلامی موجودیت این کشور را تهدید کرده است، آن را هرگز و تحت هیچ شرایطی نخواهد پذیرفت.

ما ملت ایران هم اکنون چهل سال است که تاوان یهودی ستیزی های مشتی حرامزاده ی الله پرست را پس می دهیم که در قاموس ترک و عرب و آخوند ایرانی نمای الله پرست و در چارچوب سازمان های تروریستی و اسلامی به عنوان "برادری الله پرستان"، تمام تلاش خود را کرده اند که در همه ی کشورهای منطقه ی خاورمیانه نفوذ کرده و قدرت را کاملن در دستان خود قبضه کنند. این سرنوشت شومی که از دید سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی و ... گریبان ایرانیان را گرفته است، همگی دستاورد چهل سال چیرگی اسلام اصیل و اهریمنی بر اریکه ی قدرت کشور است.

چهار نقب که هزینه ی آنها چهار ملیارد دلار بوده است را اسراییل نابود کرد
اینکه کودکان ایرانی در آلونک و گپر درس می خوانند یا فلان دهات نه برق کشی و گازکشی دارد و نه هتا آب سالم آشامیدنی، دیگر آیا می توان توقع داشت که آن مردم بیچاره صاحب راه و مدرسه ی مناسب هم باشند ؟!

اسراییل تاکنون چار نقب الله پرستان تروریست فلستینی و حزب الله را که از سوی لبنان به سوی مرز با اسراییل کشیده شده بود، کشف و نابود کرده است. نقب هایی که برای کندن آنها، ضمن صرف وقت و کار هنگفت، هزینه ای بالغ بر چار ملیارد دلار نیز دربرداشته که همگی از سفره ی مردم فقر زده ی ایران تامین شده است. به دیگر سخن، جمهوری اسلامی نکبت و فقر ایرانیان را می بیند و به آن کوچک ترین اهمیتی نمی دهد و در عین حال، ملیاردها دلار از ثروت کشور را صرف صدور تروریسم و جاه طلبی های یهودی ستیزانه ای می کند که در قرآن الکزای عربیش آمده است.


اینکه جمهوری اسلامی در سوریه می ماند، تنها این معنی را می رساند که اگر اسراییل دست روی دست بگزارد، روزگاری فرا خواهد رسید که جنگ ایران و اسراییل امری محتوم و گریز ناپذیر شود و تا پیش از آن و به منظور جلوگیری از آن، می بایست از استقرار دائمی نیروهای انقلابی سپاه پاسداران که دغدغه ای به جز پیروی از خلیفه ی ولایت فقیه ندارند را از سوریه بیرون کنند.

چراغی که به خانه روا بوده را دزدیده اند و کشورمان را اشغال کرده اند. آیا فریادرسی هست ؟

نظرات

پست‌های پرطرفدار