عرب الله پرست، تندیس زن یونانی شهر را با چکش ویران می کند

این نره گاو جدا افتاده از گله، در پی آفریدن یک حماسه ی اسلامی دیگر و در راستای خوی وحشی زن ستیزانه اش، هتا به تندیس زن هم رحم نمی کند و در میدان شهر و در روز روشن، با دشداشه و حدود ۱۰ کیلو ریش و پشم اصیل عربی اسلامی که آکنده از شپش های تقوا و زهد و ایمان است، به جان تندیس بی جان زنی یونانی می افتد تا بلکه احکام راسولولا و قرآن نژند را پیاده کرده باشد !!

مردم شهر که خود نیز مسلمانند، در برابر این اقدام وحشیانه خاموش نمی نشینند و با خبر کردن نیروهای شهربانی، سرانجام این مومن بالله را پایین می آورند و جلوی پیاده شده حکم الله و قرآن را می گیرند. این فرد که زاده ی خفت و سرشار از عقده های شخصی و بیماری های روانی و جنسی است، در آفریدن این حماسه ی اسلامی ناکام ماند.


الله پرستان وحشی و تروریست طالبان نیز، پیشتر تندیس های فاخر و باستانی بودا در بامیان را با آرپیجی ویران ساختند و این آثار زیبا را از دسترس میراث جهانی بیرون آوردند. اسلام هرگز با زیبایی، موسیقی، نگارگری، تندیس سازی، رقص، آواز و هر هنر دیگری، سر سازگاری نداشته و همیشه مخالف شادی و زیبایی انسان بوده است. هر چند این تعصب ضد زیبایی ریشه دارتر از آنست که تنها به اسلام کزا نسبت داده شود و البته شامل ادیان کزایی یهودیت و مسیحیت نیز می شود، اما اکنون اسلام تنها دینی است که هنوز به مخالفت و دشمنی سازمان یافته علیه هنر و زیبایی و البته زنان، اقدام می کند.

تندیس بودا پیش و پس از ویرانی به دست الله پرستان
به یاد داریم که گروهک تروریستی و الله پرست داعش نیز، پیشتر اقدام به ویرانی تندیس های موزه ی بغداد کرده بود و با اجرای قهرمانانه ی احکام الله و رسول بوزینه اش، در این وهم بود که حکومت اسلامی را برای همیشه برقرار خواهد کرد که البته پریشان و نابود شده و به درک اسفل در نزد پروردگار موهومشان فرستاده شدند.





 تف بر محمد و آل محمد
 نابود باد اسلام 


همین جستار در ایران گلوبال

نظرات

پست‌های پرطرفدار