ساخت سونا، استخر و جکوزی ۳۰ ملیارد تومانی در زیر زمین یک عمامزاده

منابع خبری رژیم، از ساخت پرهزینه سونا و جکوزی در زیر زمین گور مرده ی یک عمام‌ زاده در منطقه ی ونک در بالای شهر تهران خبر دادند.


قاسم میرزایی هموند "فراکسیون امید" تویله ی شورای اسلامی که از رییس‌ جمهوری رژیم حسن روحانی پشتیبانی می‌ کند، در این باره گفت:
"هزینه‌ کرد منابع شهرداری در برخی جاهای ویژه با توجیه کمک به امور مذهبی، قابل قبول نیست و مجلس وحوش ولایت به طور کلی درباره ی کارکرد مدیریت دوران پشیین شهرداری، مصر به انجام بررسی و تفحص است". قاسم میرزایی نکو، درباره ی گزارش نجفی شهردار تهران درباره ی هزینه‌ کرد منابع شهرداری در دوران گزشته گفت:

"به طور کلی موضوع منابع مالی و هزینه‌ کرد آنها و مباحثی همچون واگزاری پروژه‌ های عمرانی یا کمک‌ هایی زیر عناوین کمک به نهادهای فرهنگی، مساجد و هیئت‌ های مذهبی، ابهامات جدی دارد. در گزارش نجفی، موضوع کمک به نهادهای به اصطلاح فرهنگی ویژه و هزینه‌ کرد خارج از چارچوب و اصول، برای برخی مراسم‌ مذهبی و حسینیه‌ ها مطرح شده است".

مزدور رژیم از دماوند و فیروزکوه در مجلس وحوش ولایت، با انتقاد از رویه ی این کمک‌ ها در دوران مدیریت پیشین شهرداری تهران گفت:

"برای نمونه، زیر عمام زاده‌ ای در ونک، سونا و استخر و جکوزی ساخته شده و ۳۰ ملیارد تومان برای آن هزینه شده است" !!

میرزایی نکو تاکید کرد:

"عمام زاده چه نیازی به چنین تشکیلات و ساخت و سازی داشته است ؟ و از اساس ساخت یک استخر و جکوزی نباید این رقم هزینه برمی‌ داشته است. این دست از پرسش ها برای مجلس ولایت فقیه جدی است و انتظار داریم کلیه ی این موارد به صورت شفاف رسیدگی شوند و جزییات آن مورد پیگیری اداری و حقوقی قرار بگیرند".

همین جستار در ایران گلوبال

نظرات

پست‌های پرطرفدار