اعتراف آخوند بی‌ وتن حسن روحانی به اینکه رژیم آخوندی در دور پیشین مذاکرات اتمی، از آمریکا تضمین سر پا ماندن خود را گرفته بود !!

آخوند روحانی رییس جمهور ولایت‌ فقیه، در سخنانی در هندوستان، اعتراف کرد که دولت پیشین آمریکا در جریان مذاکرات اتمی، بر سر پا ماندن رژیم آخوندی را تضمین کرده بود. وی با ابراز ناراحتی از اینکه با دگرش دولت در آمریکا، تضمین حفظ رژیم ولایت فقیه دچار خدشه شده است، تلویحن آن را نقض برجام دانست:


"وزیر خارجه ی اونها آمد به صراحت گفت ما قبل اشتباه کردیم، امروز اشتباه می‌ کنیم، رییس جمهور او صریح نوشت به مقامات ما که ما برای همیشه توبه کردیم...، هیچ وقت ما دیگر به فکر سرنگونی نظام شما و انقلاب شما نیستیم، دو مرتبه فرد جدیدی در اون جا حاکم می‌ شود و هوس گزشته بر سر او می زند. ما به عنوان ایرانی، ما به عنوان کسی که بر پیمان های خودمون در تاریخ همیشه پایبند ماندیم تا روزی که دیگران نقض نکرده‌ اند، ما برجام را نقض نخواهیم کرد".

رییس جمهور رژیم ضد ایرانی، این آخوند شیاد در جریان سفر خود به هندوستان، اداره ی بخشی از چابهار را به هندوستان واگزار کرد و خواهان به رسمیت شناختن حق وتو برای هند در شورای امنیت شد:

"سیاست خارجی امروز بر مبنای قدرته، بر مبنای زوره، مثالش می‌خواهید ؟ مثال حق وتوست، چرا هندوستان با یک ملیارد و ۳۰۰ ملیون حق وتو نداره ؟ و چرا آمریکا حق وتو داره ؟".

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های پرطرفدار