دیدگاه سنجی مشترک بسیج و نایاک

در روزهای اخیر، نتایج یک دیدگاه سنجی به نام "دانشگاه مریلند آمریکا" منتشر شده است که بر اساس آن، "ابیشتر مردم ایران" پشتیبان سیاست‌ های جمهوری اسلامی همچون سرکوب مخالفان یا حضور در سوریه و لبنان، هستند. این دیدگاه سنجی یک هفته پس از "انقلاب مردم ایران" در دی ماه گزشته انجام شده است.


رسانه‌‌ های رژیم نتایج این دیدگاه سنجی را با عنوان "آب سرد دانشگاه مریلند بر پیکر جنجال‌ های ترامپ درباره ی آشوب‌ های ایران" پوشش دادند.

مسئولیت این دیدگاه سنجی برعهده ی "ابراهیم محسنی" مدیر مرکز پژوهش‌ های افکار همگانی و تحولات اجتماعی دانشگاه تهران بوده، اما به نام بنیاد "ایران پل" و دانشگاه مریلند آمریکا منتشر شده است. ابراهیم محسنی در آمریکا با‌ لابی جمهوری اسلامی موسوم به نایاک و سرکرده ی آن تریتا پارسی، همکاری دارد.

شورای ملی ایرانیان آمریکا (نایاک) (National Iranian-American Council)، در ظاهر یک سازمان غیرانتفاعی و عام‌ المنفعه می‌ باشد که در جهت پشتیبانی از حقوق سیاسی ایرانیان آمریکا در چارچوب قوانین آن کشور در آمریکا تشکیل شده‌ است.


در فبریه ی ۲۰۱۵ دادگاه تجدید نظر واشنگتن، به علت دروغ گویی های پیوسته و تقلب های گسترده ی نایاک در جریان شکایت حقوقییش از یکی از کنشگران سیاسی مطرح و برانداز رژیم به نام "حسن داعی"، رای دادگاه نخستین را تایید و نایاک و تریتا پارسی را به پرداخت جریمه ی مالی محکوم نمود.

یکی‌ دیگر از هموندان شناخته شده ی نایاک، قهرمان سامانه ی خورشیدی "فیروز نادری" است که سال گزشته جایزه ی اسکار اصغر فرهادی را به نمایندگی از وی دریافت کرد. در اردی بهشت ماه ۱۳۹۶، ضمن پشتیبانی از آخوند حسن روحانی، مردم ایران را به شرکت در انتخابات دعوت کرد !!


ابراهیم محسنی، برگزار کننده‌ ی دیدگاه سنجی دانشگاه مریلند و بنیاد ایران‌ پل، چند ماه پیش هم اعلام کرده بود که جواد ظریف و سردار سلیمانی، محبوب‌ ترین شخصیت‌ ها در ایران هستند و ۷۰ درصد ایرانی‌ ها از دخالت در منطقه و پشتیبانی از دیکتاتور سوریه بشار اسد، در سوریه پشتیبانی‌ می کنند.

برای اینکه تنها دیدگاه اصلاح طلبان حکومتی و فرستادگان ویژه اش همچون معصومه علی نژاد قمی موسوم به مسیح علی نژاد و سید ابراهیم نبوی و مسعود بهنود و ولی نصر و اکبر گنجی و کدیور و.. را پرسیده اند، که موجودیتشان بستگی به رژیم خونریز و جنایتکار اسلامی دارد و صدای مردم که در خیابان فریاد می زنند "مرگ بر خامنه ای" و "مرگ بر جمهوری اسلامی" را نشنیده اند.

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های پرطرفدار