در تجمعات اعتراضی علیه رژیم، "بی حجاب" شرکت کنید

بیش از یک هفته از اعتراضاتمان در خیابان ها می گزرد و رژیم تنها توانسته در پاییتخت، آرامشی نظامی و مصنوعی ایجاد کند و اگر حضور سنگین نیروهای سرکوبگر انتظامی در سطحی گسترده در خیابان ها نبود، تاکنون مردم تومار این رژیم را برچیده بودند. اما رژیم مخلوع و غیر قانونی ولایت فقیه، پیام مردم معترض و خشمگین ایران را شنیده است؛ اینکه:

"ما این رژیم را نمی خواهیم و خواهان سرنگونی تمامیت ولایت فقیه از ریز تا درشت آن هستیم".


رژیم از حضور پیوسته و ملیونی ما ترسیده است. آنها نخست حضور ما را انکار می کنند، سپس به ما انگ اغتشاشگر می زنند و ما را تفاله خطاب می کنند و در عین حال مانند سگ از ما دهشت دارند. آنها سپس درباره ی شمار ما دروغ می گویند تا ذهن های مردم را پراکنده کنند و این باور را به آنها تلقین نمایند که شمار معترضان کم و نامشخص است !! اما ما خود می دانیم که ملیون ها ایرانی، هماهنگ و هم زمان، تقریبن در همه ی شهرهای میهن با یکدیگر پیوسته اند و علیه رژیم شعار براندازی می دهند.


اکنون زمان آن فرارسیده است که تظاهرات را هر چه بیشتر رنگ و بوی ضد رژیم دهیم و عرصه را هر چه بیشتر بر سرکردگان زراندوز و سلطه گر جمهوری اسلامی تنگ نماییم. می توانیم از این پس بدون رعایت حجاب تحمیلی عربی اسلامی در خیابان ها حضور پیدا کنیم. در سطح شهرها به ویژه شهرهای بزرگ، گروه تشکیل دهیم و در نقطه ای از شهر ضمن اعتراضات مسالمت آمیز که توجیه حضور نیروهای سرکوبگر و مسلح رژیم را غیر قانونی و جهان را متوجه خشونت ورزی حکام ولایت فقیه خواهد کرد، بدون حجاب و با پرچم های شیر و خورشید به اعتراضات خود بپردازیم.

بیایید زین پس و بدون ترس از چه و چه، در رفت و آمد روزانه ی خود در سطح شهر و در متروها و اتوبوس و تاکسی و فروشگاه ها و هتا روبروی اماکن مذهبی و رسمی رژیم، بدون حجاب حضور یابیم و این پیام را به اسلام تحمیلی رژیم اسلامی بفرستیم که ما بر اساس حقوق و آزادی های فردی و اجتماعی خود نیازی به ترس از سوی رژیم یا رعایت قوانین تحمیلی و زن ستیز آن نداریم.

به جنبش
#بی_حجاب_شویم...
بپیوندید...

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های پرطرفدار