زنان ایران جانشان را به خطر می اندازند، اما شما گردن خود را در برابر اسلام گرایی و دیکتاتور خم می کنید

انتقاد شدید سیاست مدار بلند پایه ی حزب دمکرات های سوئد از دولت این کشور:
زنان ایران جانشان را به خطر می اندازند، اما شما گردن خود را در برابر اسلام گرایی و دیکتاتور خم می کنید !!


پس از گزشت نزدیک به یک هفته از آغاز اعتراضات مردم به ستوه آمده از جور و ستم رژیم ولایت فقیه و در حالی که بسیاری از سیاست مداران جهان آزاد به شکلی روزانه در رابطه با رویدادهای ایران اظهار نظر می کنند، خط مشی دولت سبز - سوسیالیست سوئد، همانگونه که پیش بینی می شد، البته سکوت بوده است.

ماتیاس کارلسون سرگروه نمایندگان حزب دمکرات های سوئد، در واپسین جستار برگه ی ف. بوکی خود در ساعات پایانی شب دوشنبه، ضمن پشتیبانی از اعتراضات سیاسی روزهای گزشته در ایران علیه رژیم، در انتقادی شدید از دولت سوئد می نویسد:

"زنان شجاع ایران امروز زندان و تعقیب را به جان می خرند، روسری های خود را به گوشه ای پرت می کنند و قامت خود را در اعتراض به اسلام گرایی و دیکتاتوری، ایستاده نگاه می دارند، اما دولت به اصطلاح "فمینیست" سوئد که در سال گزشته به دیدار هیئت حاکنه ی رژیم در تهران شتافت، لچک حجاب بر سر می کند و گردن های خود را در برابر اسلام گرایی و دیکتاتور خم می کنند، در حالی که اگر از به سر کردن حجاب خودداری می کردند، هیچ خطری تهدیدشان نمی کرد".

اظهار نظر این سیاست مدار بلند پایه ی سوئدی، تنها ساعاتی پس از درج این جستار، بیش از هزار پسند خورد و نزدیک به پانصد بار به اشتراک گزاشته شد.



نظرات

پست‌های پرطرفدار