روزی که خامنه ای در مجلس خبرگان گفت: "من لیاقت رهبری را نداریم"

در جستار زیر، بخشی از "افتضاحات خامنه ای" را می خوانید.
متن زیر از روی این نوشته و از زبان آیت الله خامنه ای نوشته شده اند:



آخوند سید علی خامنه ای:
"اولن واقعن باید خون گریست بر جامعه ی اسلامی که هتا احتمال کسی مثل بنده در اون مطرح بشه. حال اینکه من نمی خوام درباره ی این صحبت کنم. مسئله اشکال فنی داره، اشکال اساسی داره، من حالا قبلن خدمت آقای هاشمی هم گفتم، در یکی دو هفته قبل از این، که همین قضیه مطرح بود و ایشون فرمودن، من جدن به ایشون گفتم قاطعن چنین چیزی را قبول نخواهم کرد. حالا غیر اینکه خود من حقیقتن لایق این مقام نیستم و این را بنده می دونم، شاید آقایونم می دونید، اسلن از لحاظ فنی اشکال پیدا می کنه این قضیه.

رهبری، رهبری صوری خواهد بود نه رهبری واقعی. خب، من نه از لحاظ قانون اساسی و نه از لحاظ شرعی برای بسیاری از آقایون، حرفم حجیت حرف رهبر رو نداره. این چه رهبری خواهد بود ؟!

قانون اساسی که خب می گه مرجع، حالا یا مرجع شانی یا مرجع فعلی، اون که حالا هیچی. از لحاظ شرعی هم، حجیت قول رهبر در صورتی است که اون کسی که می خواهد به حرف او عمل کنه، او را فقیه و صاحب نظر در امور دین بدونه. خب الان تو همین جلسه چند نفر از آقایون اومدن صحبت کردن، تصریح کردن که بنده صاحب نظر نیستم. این چه طور، همین آقای آذری که اسم بنده را اول بار بردن در این جلسه، بنده اگر حکم بکنم ایشون قبول خواهند کرد ؟! قطعن قبول نخواهند کرد !!...

بنده آقا در بحث شورایی و فردی می خواستم بیام اینجا صحبت کنم، فکر نمی کردم که فردی رای بیاره".


نظرات

پست‌های پرطرفدار