یک پناهجوی دیگر افغان در آلمان به اتهام قتل دختر نوجوان آلمانی دستگیر شد

یک پناهجوی پانزده ساله ی دیگر افغان، به اتهام قتل دختر نوجوان آلمانی که هم سن خود او بوده و گفته می شود دوست دختر پیشین این پناهجو بوده است، بازداشت شد. این پناهجوی مقیم آلمان متهم است با چاقوی ۲۰ سانتی متری آشپزخانه، به این دختر نوجوان ضرباتی وارد کرده و آن دختر به دلیل جراحات شدید کشته شده است.


این یورش در یک داروخانه در برابر دیدگان ده مشتری و دو نفر از کارکنان داروخانه در محله ی لودویگشافن شهر کاندل در جنوب غربی آلمان صورت گرفته است. دختر پانزده ساله با وجود انتقال به بیمارستان درگزذشته است. پلیس فدرال آلمان می گوید این پناهجوی افغان در سال ۲۰۱۶ به آلمان مهاجرت کرده است و چند ماهی با این دختر نوجوان در ارتباط بوده است.

دادستان پرونده می گوید احتمال دارد که دلیل این قتل، جدایی دختر نوجوان از پناهجوی افغان در روزهای نخست ماه دسامبر بوده باشد. با این حال هنوز به طور رسمی دلیل اصلی توحش پناهجوی افغان که در بازداشت پلیس است، اعلام نشده است.

پیشتر نیز در سال ۲۰۱۶، یک پناهجوی ۲۲ ساله ی افغان به نام حسین خاوری، یک دانشجوی ۱۹ ساله ی پزشکی آلمانی دیگر را پس از تجاوز جنسی به قتل رساند که دادگاه این قاتل در سپتامبر سال جاری برگزار شد. این قتل موجی از اعتراض گروه های حقوق بشری ضد مهاجرت بی رویه و به حق اسلام هراس آلمانی را برانگیخته است. جستار مربوط به این خبر را از اینجا بخوانید.

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های پرطرفدار