مردم معترض ایران، بیش و پیش از اینکه رژیم را هدف بگیرند، اسلام اهریمنی را هدف گرفته اند

امروز مردم ما بیدارتر از همیشه، به خیابان های میهن می آیند تا صدای حق طلبانه و سرنگونی خواه خود را بر پیکره ی دروغ و فریب جمهوری اسلامی وارد کنند و این رژیم اسلام سالار عرب پرست و ایران ستیز را یک بار و برای همیشه، به زباله دان تاریخ بفرستند.


مردم خشمگین و در رنج ایران، امروز دیگر فهمیده اند که ریشه ی اصلی همه ی توجیهات و تبهکاری های عناصر دین فروش، چه دستار به سر و چه فکل کراواتی، همانا بیگانگی با تمدن و فرهنگ ایرانی و دشمنی با مردم فرهیخته ی ایران است. مردم امروز فهمیده اند که در ذات باطن سرکردگان این رژیم چیست. مردم امروز فهمیده اند که این بیگانگی با خود، ریشه در پذیرفتن دینی بیابانی و اهریمنی دارد که ۱۴۰۰ سال است با زور سرنیزه و شمشیر، شکنجه و کشتار و تهدید و چپاول، بر مردم ما و کشور ما حکم می رانده است.

مردم امروز فهمیده اند که ریشه ی خیانت ها به سود کشورهای عربی و غربی و شرقی و ترکی و...، در بیگانگی با مام میهن و تمدن بالنده ی ایرانی است و اگر این ریشه های فساد خیانت و سرکوب نبود، مردم ایران می توانستند خودشان باشند و ایرانی زندگی کنند.

مردم ایران امروز مسجدها را به آتش می کشند، زیرا می دانند که مسجدها پایگاه سرکوب دار و دسته ی اوباش بسیج است. مردم امروز علیه آخوندها و سپاهیان و بسیجیان برخاسته اند که دینشان در سیاست و حکومت و عرف و دزدی پول و ناموس و شرف ایرانی، همانا اسلام اهریمنی تحمیلی است که تازیانه های صدها ساله اش بر گرده ی مردم ستم کشیده ی ما فرود می آمده است.

مردم امروز حوزه های علمیه ی دستگاه دین فروشی را به آتش می کشند، زیرا می دانند اینها پایگاه تربیت عناصری مفت خواره و سرکوبگر است که با هر کس و ناکسی بر سر ایران و منافع ملی ما معامله کرده و می کنند. امروز، ایران برخاسته است...



نظرات

پست‌های پرطرفدار