مغلطه ای به عنوان "نه به حجاب اجباری"

مردم ایران را اینگونه تعریف می کنند که از برای درد و ورم اسلام کزا، در سال ۵۷ دست به شورش گسترده و فراگیری زده اند که آغاز آن را آخوند حرامزاده ای به نام خمینی با این یاوه کلید زد که: "وا اسلاما"؛ این بدان معنی است که ملت ایران نه به دلایل اقتصادی و سیاسی و...، بلکه تنها و سرفن به علت داشتن درد و ورم اسلام و با شعار وا اسلاما، مسلحانه به خیابان ها ریختند و کلانتری ها و شهربانی ها و پادگان های ارتش را مورد یورش قرار دادند تا حکومت قانونی مشروطه ی پادشاهی ایران را سرنگون کنند. این یک دروغ بزرگ است.


از همان آغاز، یک مسئله ی مهم برای شورشیان ۵۷، همانا مسئله ی حجاب بوده است. این شورشیان که هتا نمی دانستند چه می خواهند، از چپ مارکسیست لنینیست گرفته تا چپ میان جا معطل مارکسیست اسلامگرا تا خود ارتجاع سیاه آخوندی و اسلامی، همگی در ویران کردن ایران با یکدیگر هم دست بودند، اما در ایجاد یک مرام مشترک، ناتوان، متضاد و ناهمگون. بخشی از این شورشیان وامانده، بی حجابی را از راه "حجاب غیر اجباری" توجیه می کردند، حال آنکه، در سوی دیگر این قدرت مطلق دستگاه دین فروشی بود که بر ذهن مردم حکومت می کرد و توانست میخ خود را به زمین بکوبد و حجاب کزایی عربی اسلامی را اجباری کند.


اینکه هم اکنون موجودات ریزه خواری در رسانه های آمریکایی و انگل ایسی به نام های "معصومه علی نژاد قمی" و "شیرینک عبادی" سر و کله ی شان پیدا می شود و با شعبده بازی های وزارت اطلاعات تلاش دارند تا به پوست اندازی رژیم خونریز اسلامی یاری برسانند و از این رهگزر، ترفند "نه به حجاب اجباری" را به کار می برند، همه برای آنست که جریان چیره ی حکومت اهریمنی الله بر مردم ایران و کشور ما، همچنان تداوم پیدا کند و این رژیم در صورت لزوم که امری حتمی و تاریخی است، استحاله شود و انحلال نیابد.

معصومه ی علی نژاد قمی با شامورتی بازی هایی که در دفاع از جمهوری اسلامی انجام می دهد، سال هاست که به مردم ایران نشانی غلط می دهد و این از اتاق فکرهای رژیم درآمده است نه از محتوای جمجمه ی این مو وزوزی. 

حجاب را خود شورشیان ۵۷ به خوبی به یاد دارند که چگونه با سنجاق بر روی چهره ی دختران نقش بست تا اجباری بودنش را تحمیل کند. آنکه حجاب نداشت را کمیته های عمام می گرفتند و در خیابان ها در چهره اش سنجاق فرومی کردند. تا سال ها پس از این تحمیل عصبی و تحقیر کننده، چکمه پوشان سپاه پاسداران در آن عصر طلایی هزرط عمام حرامزاده، در خیابان ها و بوستان ها گشت می زدند و با وقاحت و بی شرمی ناب اسلامی و در برابر چشم پسران و شوهرانشان، به زنان و دختران تعرض لفظی می کردند که حجابشان را درست کنند !!

انسانیت شما را بردند اینها !!

دغدغه ی راسوی فرهنگی رژیم برای آزادی و دادگری در ایران


لزوم داشتن پرچم شیر و خورشید
همه ی نیروهایی که به راستی و به معنای واقعی کلمه، خواهان براندازی رژیم منحوس ولایت فقیه هستند، باید در زیر یک پرچم ملی و تاریخی به عنوان پرجم شیر و خورشید ایران جای بگیرند. در غیر این صورت و در سرافکنده بیرون آمدن از این آزمون راستی آزمایی، می توان نیروهای نفوذی رژیم ولایت فقیه در بدنه ی اپوزوسیون را شناسایی کرد. موجوداتی که "هرگز" هتا در ظاهر هم از پرچم ایران بهره نمی برند، موجوداتی دست نشانده و صادراتی از جمهوری اسلامی به برون مرز هستند.

حجاب اجباری در قرآن کزا
در قرآن رجیم و در دو آیه ی کثافته ی آن، از لزوم داشتن حجاب اجباری برای زن الله پرست سخن به میان می آید:

آیه ی ۳۱ سوره ی نور:و به زنان با ایمان بگو دیدگان خود را از هر نامحرمی فرو بندند و پاکدامنی ورزند و زیورهای خود را آشکار نگردانند مگر آنچه که طبعاً از آن پیداست و باید روسری خود را بر سینه خویش فرو اندازند و زیورهایشان را جز برای شوهرانشان یا پدرانشان یا پدران شوهرانشان یا پسرانشان یا پسران شوهرانشان یا برادرانشان یا پسران برادرانشان یا پسران خواهرانشان یا زنان یا کنیزانشان یا خدمتکاران مرد که از زن بی‌ نیازند یا کودکانی که بر عورت های زنان وقوف حاصل نکرده‌ اند آشکار نکنند و پاهای خود را به گونه‌ ای به زمین نکوبند تا آنچه از زینتشان نهفته می‌ دارند معلوم گردد. ای مومنان همگی از مرد و زن به درگاه الله توبه کنید، امید که رستگار شوید.

آیه ی ۳۳ سوره ی احزاب:
و در خانه‌ هایتان قرار گیرید و مانند روزگار جاهلیت قدیم، زینت های خود را آشکار مکنید و نماز برپا دارید و زکات بدهید و الله و فرستاده‌ اش را فرمان برید. خدا فقط می‌ خواهد آلودگی را از شما اهل خانه پاک کند و شما را پاک و پاکیزه گرداند.

آیه ی ۵۹ سوره ی احزاب:ای پیامبر به زنان و دخترانت و به زنان مومنان بگو پوشش های خود را بر خود فروتر گیرند، این برای آنکه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند، به احتیاط نزدیک تر است و الله آمرزنده مهربان است.


یک زن الله پرست، نمی تواند هم زمان هم به الله و اسلام ایمان و باور داشته باشد و هم بی حجاب باشد.

نظرات

پست‌های پرطرفدار