چند دروغ شاخدار قرآنی

از صاحت مقدس قرآن مجید اینا، می توان به دو سه دروغ شاخدار دیگر اشاره کرد که در این چکیده، شرحشان خواهد رفت. دروغ هایی شاخدار که الله حرامزاده ی نشسته بر عرش و حبرییل بال طلایی کهکشان پیما و خود ممل خان تازی، هیچ گاه تصورش را هتا به سوراخ کونشان هم نمی کردند که روزگاری این دروغ ها و دری وری هایی را که "عین حقیقت" پنداشته اند، رسوا شوند و مایه ی ریشخند دین هنیف محمدی و اسلام کزا گردند !!


یکی از این دروغ ها که در تازی نامه آمده است، اینست که الله موهوم می فرماید:

"همانا علم ساعت (قیامت) نزد الله است و او باران را فروبارد و تنها او آنچه (از نر و ماده و زشت و زیبا) که در رحم‌ های آبستن است، می ‏داند و هیچ کس نمی ‏داند که فردا (از سود و زیان) چه خواهد کرد و هیچ کس نمی ‏داند که به کدام سرزمین مرگش فرا می ‏رسد".
سورة الکزا لقمان، آیه ی ۳۴

یعنی بی شعوری محمد در این حد است که گمان می کرده این یاوه هایی را که در تازی نامه می نویسد و به الله نسبت می دهد، همیشه استوار خواهند بود !! یعنی هتا به گمانش هم نرسیده بود که ممکن است دانش انسان روزگاری بدان حد پیشرفت کند که:

- بتواند جنسیت نوزاد را در رحم مادر تشخیص دهد.

- بتواند علم اقتصاد را به وجود آورد تا سود و زیان یک کار اقتصادی را پیشاپیش ارزیابی کند و بر اساس این دانش، امکان "سرمایه گزاری" و "برنامه ریزی های کوتاه و بلند مدت" را ایجاد کند.

- به حدی از دانش برسد که بتواند ابرها را بارور کند و باران ایجاد نماید.


این یاوه ی قرآنی نفیس که تنها در یک قلم آیه ی شاهکار خود، این همه مزخرف و دری وری فرموده است را باید با آب طلا نوشت و به شکل غلاده ای بر گردن هم الله پرست مومنی آویخت، باشد که رستگار شود !!

الله پرستان کالانعام که "هرگز" لای نجاست نامه ی قرآنشان را باز نکرده اند و آن را نخوانده اند، یا هنوز الله پرست می مانند یا اینکه با خواندن این سخن سخت، دیوار حاشا را هر چه بلندتر می کنند و دست به ماله کشی و توجیه های تهوع آور آخوندی می زنند. به راستی اگر فردی اندکی شعور در مغزش داشته باشد، پس از این رسوایی و افشاگری، خشتک الهی خود به دهان برخواهد گرفت و به کوه قاف خواهد گریخت !!

التماس ۲آ


بارگیری کتاب "مغالطات در قرآن و حدیث"
بارگیری کتاب "روز ملی آخوند کشان"

همین جستار در تریبون زمانه

نظرات

پست‌های پرطرفدار