افسانه ی "هنرمند بی طرف"

غرورش را از هنرش و زد و بندهای کاریش دارد و از همین راه پول درمی آورد، نه از مردم؛ مردم هستند تا برای هنرش پول دهند، همین و بس؛ اگر از دید سیاسی اما، با رژیم ساخت و پاخت داشت یا با مجاهد خلق و چپ و توده ای لاسید و رقصید، به خودش مربوطه !!


وقتی ترانه های خشگل خشگل می خواند و کلی هوادار دور و بر خودش جمع می کند، همه به این توهم فرو می روند که چه صدایی و چه آوازی، چه معنا و چه لطافتی، اما به محض اینکه خوب یک عالم آدم ساده لوح و بی خبر از همه جا را به تله ی خود بزرگ بینی و شهرت و معروفیت و صدای مخملی خودش کشید و گیرشان انداخت، چون گرگی در رخت میش نقاب از چهره می اندازد و خود را هوادار فلان آخوند یا فلان جناح و دسته از رژیم خونریز ولایت فقیه معرفی می کند. 

یکیشان در آغوش مجاهدین می غلتد، با آن صدای فاخرش، و دیگری برای آخوندهای بنیادگرا یا آخوندهای اسهال طلب حکومتی سینه چاک می کند. نمونه هایش در درون ایران بسیارند، اما از همه متعفن تر و زشت تر و زننده تر، زباله خوانندگان لمپنی هستند که در برون مرز همچنان از ماتحت ولایت فقیه می خورند و دردشان درد سیاست بازی های جمهوری اسلامی به منظور بقای کلیت رژیم است.

امید سلطانی:

"برای من فرقی نمی کند چه نشانی میان پرچم باشد، اگر نشان جمهوری اسلامی باشد هم هیچ اشکالی ندارد؛ من سیاسی هستم و خواستار اصلاحات در ایرانم، یعنی اصلاح طلب حکومتی هستم".

"امید سلطانی"، آن خواننده ی شیرازی که در اسراییل هم کنسرت داده و خود نیز یک یهودی است، در یک ویدیو که منتشر کرده مدعی است که هم "سیاسی" است و هم "هوادار اصلاحات" است و این را در حالی به عوام کالانعام شیرفهم کرد که عینک دودی و کلاه سپید نقابدار پوشیده بود !!

امید خان در حالی که با اسراییل خوب که چه عرض کنم، یار جان جانی است، با مهران مدیری از سرکردگان ارشد نیروهای اطلاعاتی و امنیتی رژیم نیز مناسبات بسیار بسیار خوب و دیرینه ای دارد، به گونه ای که وی را "برادر" خطاب می کند !!

همه می دانند که "رانت و امتیاز انحصاری دلقک بازی های تلوزیونی رژیم"، تنها در اختیار مهران مدیری و گروه همیشه ثابتش قرار دارد و هر کسی دیگری که آمده، خیلی زود جمع کرده و رفته یا در هشت پای مافیای مهران مدیری حل شده است. یعنی اگر تاریخ سیر دلقک بازی پسا شورش ۵۷ را نگاه کنید، از سال ۷۰ به این سو، این تنها مهران مدیری است که با گروه ثابتش در تلوزیون جمهوری اسلامی به دلقک بازی می پردازد و در این میان، عادات رژیم پسندانه ی بسیاری را در میان نوجوانان و جوانان ایرانی رواج داده و بسیاری از مسائل که باب میل رژیم باشند را جا انداخته است و یک مغز شویی کلان و سه دهه ای از مردم ایران کرده است.


مهران مدیری برادر دیگری، البته این بار خونی هم دارد که سردار سپاه است !! جناب دکتر سردار اردلان مدیری.

از اینها که بگزریم، جناب امید که البته ناامید ملت ایران هستی، بدان و آگاه باش که تنها پرچم ایران و تنها نشان ملی ایرانیان، پرچم سه رنگ شیر و خورشید است و بس و یادت باشد ما از جنازه ی روم و اسکندر و مغول و عرب و هتا انگل ها گزشته ایم، شماها چه باشید که از شرتان آسوده نشویم.

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های پرطرفدار