اطلاعات برای شمایی که با یک بچه ازدواج کرده اید !!

رویه ی نخست جزوه ی اطلاعاتی اداره ی کل تامین اجتماعی جمهوری اسلامی سوئد:

"اطلاعات برای شمایی که با یک بچه ازدواج کرده اید !!"



سونامی اعتراض به یک جزوه ی دولتی باورنکردنی: "اطلاعات برای شمایی که با یک بچه ازدواج کرده اید !!"

پس از نه محکمی که هفته ی گزشته احزاب دست راست به سه حزب چپ، سوسیال دمکرات و سبز در رابطه با اعمال استثنا برای چند همسری و ازدواج با کودکان در پارلمان گفتند، رسوایی تازه و باورنکردنی دیگری در این رابطه، تبدیل به بزرگ ترین سر عنوان اخبار روز پنج شنبه ی سوئد شد.

بامداد روز پنج شنبه، نخست خبری در شبکه های اجتماعی سوئد منتشر شد، مبنی بر اینکه اداره ی کل تامین اجتماعی سوئد (سوسیال استیرلسن)، جزوه ای را با عنوان "اطلاعات برای شمایی که با یک بچه ازدواج کرده اید"، برای استفاده ی الله پرستان بجه بازی که به همراه کودک همسران خود به سوئد آمده اند، منتشر کرده است. بر روی جلد این جزوه، تصویر یک کودک الله زده ی پوشیده با حجاب نیز دیده می شود.

موضوع آن قدر باورنکردنی بود که نخستین تصور همگان بر این بود که این یک خبر جعلی است، اما زمانی که در اوج ناباوری مردم، مشخص شد که این خبر واقعیت دارد و این جزوه به راستی به صورت رسمی در تارنمای اداره ی کل تامین اجتماعی سوئد جهت بارگیری منتشر شده است، یک سونامی اعتراض در سوئد به راه افتاد که کمتر از چند ساعت اداره ی کل تامین اجتماعی را وادار به حذف این جزوه نمود.

انتشار این جزوه که در کردار به معنی به رسمیت شناختن بجه بازی است، هازمان مدنی سوئد را از خشم کبود کرده است و چنان موجی از اعتراض در رابطه با آن به راه افتاده که نمونه ی آن کمتر دیده شده است.

در این جزوه که زیر فشار نیروهای چپ مارکسیست و سوسیالیست، با لحنی سازشکارانه و اسلام گرایانه تنظیم شده است، از جمله آمده است که رابطه ی جنسی یک فرد بزرگسال با یک بچه "مناسب" نیست، اما هیچ اشاره ای به غیر قانونی و جرم بودن این کردار فجیع و ضد انسانی و مجازات زندانی که برای آن در نظر گرفته شده است، نشده بود.



"توبیاس بیلستروم" سرگروه نمایندگان حزب میانه رو در مجلس، در رابطه با این جزوه گفت که شگفت آور است که از واژه ی "زندان" هتا برای یک بار هم در این جزوه استفاده نشده است.

"پیتر رینمن" فرنشین بخش مربوطه در اداره ی کل تامین اجتماعی، تنها ساعاتی پس از انتشار این جزوه، در بامداد روز پنج شنبه در طی یک بیانیه ی مطبوعاتی از جمله بیان داشت که این جزوه به دستور دولت مرتجع چپ، سبز و سوسیال دمکرات و با هدف "به دست دادن اطلاعات به کودکانی که ازدواج کرده اند !! و همچنین همسران‌ و هموندان خانواده ی آنها تهیه شده است، اما انتشار آن اینک به خاطر اعتراضات گسترده نسبت به آن، بازایستانده می شود".

جالب اینجاست که اگر اعتراضات گسترده ای علیه آن صورت نمی گرفت، احتمال اینکه این جزوه به دلیل ترویج فحشا و بچه بازی و نیز دروغگویی در دادن اطلاعات ناکافی و کتمان واقعیت نسبت به مستندات قانونی و جریمه هایی همچون زندان برای جرم بچه بازی، نادیده گرفته شده و سخنی از آن به میان نمی آید.

این جزوه در شبکه های اجتماعی به عنوان "جزوه ای برای بچه بازان" تلقی شده است.




هفته ی گزشته، سه حزب کزایی چپ، سوسیال دمکرات و سبزها تلاش کردند تا از تصویب یک طرح پیشنهادی جهت ممنوع نمودن کامل و بدون قید و شرط ازدواج با کودکان و نیز چند همسری، در مجلس جلوگیری کنند، اما اتحاد احزاب دست راست (آلیانس) و پشتیبانی حزب دمکرات های سوئد از این طرح، تلاش این سه حزب مرتجع و اسلام پناه چپ را به شکست کشاند و با بیشینه ی آرای احزاب دست راست به تصویب رساند.

نظرات

پست‌های پرطرفدار