امید دانا و آرش گرگین از موریانه های اپوزوسیون - اپوزوسیون جاانداز و پلاستیکی

به تازگی یک عنصر خودفروخته و مزدور رژیم جمهوری اسلامی که در آغاز با صورتک هواداری از شاهزاده رضا پهلوی، در بدنه ی اپوزوسیون شاهنشاهی رخنه کرد و با های و هوی بسیار و هوچی گری های بی نظیر و ایجاد سر و صدا در قالب گردهمایی های اپوزوسیون در سوئد و همچنین شبکه های اجتماعی، توانست شماری از افراد را به هواداری از خود گرد هم آورد.


وی هم اکنون در حالی خود را یک اپوزوسیون معرفی می کند و در سوئد به عنوان پناهنده ی سیاسی پذیرفته شده است که هم به شاهزاده ی عزیز میهن توهین می کند و وی را با الفاظ ناشایستی مورد خطاب قرار می دهد و هم اینکه آشکارا به پشتیبانی و هواداری از جمهوری اسلامی به واسطه ی هواداری از سازمان تروریستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدام می کند.

ترفند این دسته از اپوزوسیون های پلاستیکی صادراتی از سوی رژیم به خارج از کشور، این چنین است که نخست با گرفتن ژست مخالف رژیم و البته نمایاندن اینکه هوادار اپوزوسیون شاهنشاهی و شخص شاهزاده هستند، در میان کنشگران و افراد سیاسی مخالف حکو.مت رخنه می کنند و سپس از درون به متلاشی کردن جنبش براندازانه ی رژیم دست می زنند.

امید دانا، نمونه ی آشکار چنین ترفند عملیاتی و اطلاعاتی رژیم در برون مرز می باشد. اما او تنها نیست !! موجودات ریزه خوار بسیار دیگری نیز وجود دارند که بدون ارتباط مستقیم با وی، از وی هواداری می کنند و دقیقن همان روش و خط مشی ایی را می پیمایند که امید دانا و امثال وی، انجام می دهند. بدینگونه که برای خود ارتش و سازمان و حزب و تشکیلات و گروه و ... راه می اندازند و با همکاری افرادی که "هیچ گاه" هویت واقعیشان برای هیچ یک از هموندان آنان آشکار نمی شود، اقدام به صجنه گردانی مجازی علیه رژیم می کنند و تا می توانند افراد تازه را به درون خود فرامی خوانند.

این دسته از افراد، با نگاهی سخیف به سطح شعور مخاطبان خود، انواع دروغ را در هازمان رواج می دهند، از جمله اینکه فلان روز قیام خواهیم کرد و دم از ارتباطات موهوم و جعلی خود با شاهزاده می زنند، حال آنکه در میان کلیت اپوزوسیون، به اندازه ی ارزن هم شناخته نمی شوند !!

در ویدیوی زیر، هواداری امید دانا از سازمان تروریستی سپاه پاسداران را می بینید که به همراه یکی از این افراد مجهول الهویه و صادراتی رژیم، با بستن فکل کراوات و یک گل بر سینه ی خود، ژست خودروشنفکر پندارانه گرفته و با این رفتار و ظاهر سازی و زیبا جلوه دادن خود، تلاش در فریب افکار مردم بدین جهت دارند که آنچه که می گویند عین روشنفکری و عین میهن پرستی است !!:


در این راستا، موجودات ریزه خوار دیگری همانند خود امید دانا نیز وجود دارند که تمام قد از وی پشتیبانی می کنند:


همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های پرطرفدار