اسقف اعظم کاتولیک: "بچه بازی، تماس روحانی با خداست"

این متن ترجمه ی بخش از این جستار است.

یکی از بلند پایه ترین مقامات در کلیسای کاتولیک، می گوید کودکانی که از لحاظ جنسی مورد آزار قرار گرفته اند، می توانند در آن هنگام که مورد تجاوز جنسی قرار می گیرند، از راه کشیش با خداوند تماسی روحانی را تجربه کنند !!


قدرتمند ترین آخوند استرالیا، اسقف اعظم ملبورن دنیس هارت (Denis Hart)، می گوید که انجام اعترافات کاتولیکی برای سر و کار داشتن با بچه بازی در کلیسا، همانگونه که به کشیشان کمک می کند تا "گناهان خودشان را نیز، پس از تجاوز و آزار جنسی کودکان بیامرزند"، خرسند کننده است.

در پاسخ به اینکه آیا آماده است تا برای گزارش نکردن تجاوزهای جنسی از سوی کشیشان بچه باز کاتولیک به زندان برود، اسقف دنیس هارت گفت که آرزو داشته است که دوره ای را در زندان بگزراند. او همچنین ادعای داشتن حق برای لاپوشانی کردن بچه بازان در کلیسا را کرد و گفت: "این حقی کاملن از سنخ ارتباطی مقدس از یک دستور و نظمی بالاتر است، هتا بالاتر از قوانین جنایی".



گزارشی از سوی هیئت بیان می دارد که ۸۵ دگرش در سامانه ی قضایی جنایی انجام گیرد که کشیشان در صورت گزارش نکردن جرم های جدی به پلیس همچون آزار جنسی، مجرم شناخته شوند. در قوانین کنونی، آخوندها مجبور نیستند که جرم ها را به پلیس گزارش کنند و اقدامات انضباطی برای فعالیت مجرمانه ای که از سوی هموندان کلیسای کاتولیک به کار گرفته می شود، به شکلی داخلی و بر اساس قاون شریعت انجام می گیرد که مستقل از فرایند منظم قانونی کارش را می کند.


نظرات

پست‌های پرطرفدار