فریاد دادخواهی ما ستم کشیدگان بر سر ذهنیت کژ و بیمار ایرانی

زمانی که ما می گفتیم اشتباه بود و هر وصله ای به ما ربط داده می شد، وقتی می گفتیم کیه که صدای آرش صادقی باشه، کیه که صدای گلرخ ایرایی باشه، کیه که صدای زینب جلالیان باشه و...، همه چیز سکوت بود، اما چه طوره که دختران خیابان انقلاب به محض دستگیری، یک وکیل سابقه دار مشهور در جامع بین المللی وکالت آنها را بر عهده می گیره ؟؟ چرا ؟ چون آرش صادقی مخالف کل رژیم است، با اصلاح طلب ها جور نیست و آنها را قبول نداره ؟


شما وکلایی که در حال حاضر به دفاع از حقوق پایمال شده‌ ی زندانیانی که از سوی رسانه‌ ها در بوق و کرنا شدند، می‌ پردازید و نطق حقوق بشری می‌ کنید، چرا در مورد زندانیان سیاسی گمنام سخنی به میان نمی‌ آورید ؟! چرا زمانی که یکی از زندانیان سیاسی اوین بودید و بیانیه صادر می‌ کردید، تنها نام اصلاح‌ طلبانی که در جلسه حضور داشتند را قید می‌ کردید و بقیه‌ ی افراد حاضر در جلسه، به دلیل مخالفتشان با کلیت رژیم جمهوری اسلامی) را قلم می‌ گرفتید ؟!

چرا زمانی که هنوز نام من چندان در رسانه‌ ها مطرح نشده بود و خانواده‌ ی من در‌ به‌ در به دنبال وکیل بودند و برای خانواده‌ ام پیغام می‌ فرستادید و بهانه می‌ آوردید که آتنا به قاضی صلواتی توهین کرده و ما نمی‌ توانیم وکالتش را بپذیریم و هتا یک بار گوشی تلفن را به روی من قطع کردید !! چه شد که پس از اینکه نام من در بسیاری از جوامع بین‌ المللی مطرح شد، به یک باره سیلی از درخواست‌ ها برای پذیرش وکالت من مطرح شد ؟!


چرا زمانی که در مورد پرونده‌ ی یکی از زندانیان غیر امنیتی که مرتکب قتل و به اعدام محکوم شده بود و مسئله را مطرح کردم، در پاسخ گفتید آتنا جان در شان و منزلت تو نیست که از این افراد حمایت کنی !! گویی حقوق بشر برای شما آنجا معنا پیدا می‌ کند که افراد و موضوع مورد نظر در بوق و کرنا شده باشند، در غیر این صورت، در منزلت خود نمی‌ دانید که ورود پیدا کنید !! همین است که حکومت مستبد ایران، ۳۹ سال است سوار بر دوش "مردمیست که نه رسانه‌ ای دارند و نه حمایتی می‌ شوند" از سوی شما وکلای به ظاهر مدافع حقوق بشر !!

نظرات

پست‌های پرطرفدار