یک انجمن اسلامی در سوئد، از هموندی همجنسگرایان خودداری کرد

قطع کمک های مالی دولتی به انجمن اسلامی ترولهتان، به خاطر جلوگیری از هموندی همجنسگرایان

انجمن فرهنگی اسلامی "ترولهتان" در شهر ترولهتان واقع در شمال گوتنبورگ، به مانند دیگر انجمن های فعال در شهر، جهت تامین مخارج اجاره ی محل و دیگر فعالیت های خود، از جیب مالیات دهندگان شهر کمک های مالی بی بازگشت (بیدراگ) دریافت می کند.


یکی از مهم ترین شرایط پرداخت کمک های بی بازگشت مالی به انجمن ها در سوئد، باز بودن درهای انجمن بر روی همه ی شهروندان است. یک انجمن مجاز نیست جلوی هموندی یک شهروند را بگیرد. به عبارت دیگر، یک انجمن بر اساس قانون، برای نمونه مجاز به اعمال تبعیض بر اساس تعلق قومی، معلولیت جسمی و یا گرایش جنسی نیست.

از آنجایی که "انجمن مفخم فرهنگی اسلامی ترولهتان"، به صراحت و با وقاحت ویژه ی آخوندی و گستاخی مد روز و مخصوص مومنین به ویژه اسلامگرایان، اعلام نموده که حاضر به پذیرش الله پرستان همجنسگرا در انجمن خود نیست، مسئولین شورای شهر اعلام کرده اند که کمک های بی بازگشت مالی به این انجمن را قطع خواهند نمود.

"محمد علی" سخنگوی "انجمن فرهنگی اسلامی ترولهتان" می گوید:

"همجنسگرایی در تضاد با باورهای اسلامی ماست. ما در خدمت مردمی هستیم که تنها به یک چیز باور دارند. همجنسگرایی بر ضد قرآن است".

روزنامه ی محلی "تی تلا"، در مقاله ای علیه بیانات سخنگوی این انجمن اسلامی، از جمله می نویسد:

"همه ی انسان ها از یک ارزش برابر برخوردارند. هنگامی که انسانی در خیابان به کمک احتیاج دارد، از او نمی پرسیم که الله پرست است یا همجنسگرا".


"پیتر یاکوبسون" فرنشین بخش کمک های مالی شهرداری ترولهتان، به روزنامه ی "تی تلا" می گوید که شورای شهر اطلاعی از دیدگاه انجمن اسلامی ترولهتان در رابطه با همجنسگرایان نداشته است و می افزاید چنین اعمال تبعیضی منجر به قطع کمک های مالی به آن خواهد شد.

این بدان معنی است که تا حاکمیت قانون غیر شرعی وجود نداشته باشد، الله پرستان نه تنها بر دیگرانی که جز ایشان می اندیشند و زندگی می کنند (دگراندیشان و دگرباشان) تبعیض روا می دارند، بلکه از این اعمال تبعیض یر دیگر انسان ها، ضمن آنکه لذت برده و دلشان خنک می شود، به مقام های معنوی و خلوص طینت نیز دسترسی پیدا می کنند و قرب به حق می یابند. به دیگر سخن، مومنان یهودی و مسیحی و الله پرست، از اینکه دستورهای خدایانی موهوم را بر سر مردمان چون تازیانه ای تبعیض کار و سرکوبگر فرود می آورند، بر خود احساس غرور و بالندگی هم می کنند و این نیست جز آنکه از همان آغاز، خود را در جایگاه حق و دیگران را در جایگاه ناحق فرض کرده اند.

آموزه های ضد انسانی اسلام، به مانند همان آموزه های ضد همجنسگرایی یهودیت و مسیحیت، تا به امروز جان ملیون ها انسان را گرفته است و نباید فراموش کرد که یکی از همین مومنان به ایسا و پدر گمنامش، یعنی شخص "آدولف هیتلر"، افزون بر صدها هزار معلول جسمی و عقب مانده ی مغزی که کشتار کرد، بیش از نیم ملیون انسان همچنسگرا را نیز سلاخی نمود !!


در این تاریک خانه ی شعور و معرفت، در این اسلام هنیف رحمانی خونریز و بر اساس فقه آدمخوار اسلامی، آنان که همجنسگرایی می کنند را به هیچ گونه نمی توان مجازات کرد، مگر به سه روش:

- ویران کردن دیوار بر سرشان.
- پرتاب کردن از بلند ترین ساختمان شهر.
- زنده سوزی.

نظرات

پست‌های پرطرفدار