یک الله پرست در کالیفرنیا: اکنون زمان نابودی آمریکایی هاست !!

آخوند "عمار شاهین" از مرکز اسلامی دیویس در کالیفرنیا، در روز آدینه زرزری کرد که ضمن آن، یک حدیث ضد یهودی را خواند، بدین مضمون که یهودیان را تا دانه ی آخرشان به دست الله پرستان نابود خواهند شد. ویدیوی این زرزر اسلامی از سوی این موجود الله پرست، در کانال یوتوب مرکز اسلامی دیویس منتشر شده است.


در حالی که این ویدیو سپس از روی این کانال برداشته شده است، اما بنیاد پژوهش رسانه ای خاورمیانه (MEMRI) آن را ترجمه کرده و در دسترس قرار داده است. عنوان این زرزر، ادامه ی این بحث، بر سر ستایشگاه صخره ی سنگ "قبة الصخره" در اورشلیم است، جایی که دولت اسراییل در مبادی ورودی مسجد الاقصا و پس از آنکه یک تروریست الله پرست در ماه فبریه ی ۲۰۱۸ به دو سرباز دروزی اسراییل شلیک و آنها را کشت، دستگاه تشخیص فلز نصب کرده است

بازدید کنندگان یهودی از دیوار غربی که در نزدیکی این مکان قرار دارد، برای دهه ها باید که از این دستگاه شناسایی فلزات رد می شدند تا جلوی تهدیدهای تروریستی گرفته شود، اما همین دستگاه ها موجب خشم الله پرستان فلستینی شده است و جهان عقب مانده ی اسلام را نیز برآشفته است.

در این حدیث کزا آمده است:

"روز رستاخیز نخواهد آمد تا هنگامی که الله پرستان با یهودیان بجنگند و آنها را بکشند. هنگامی که یهودی در پشت سنگ ها و درختان پنهان می شود، سنگ ها و درختان خواهند گفت ای الله پرست !!، ای برده ی الله (عبد الله)، اینجا یک یهودی در پشت من مخفی شده است، بیا و او را بکش !! تنها درخت چارکاد (Charkad) است که این کار را نخواهد کرد، چون این درختی از یهودیان است".


سپس این آخوند الله پرست دعایی را قرقره می کند، بدین مضمون:

"ای الله، مسجد الاقصا را پشتیبانی کن و بقیه ی سرزمین های الله پرستان را حمایت بفرما. ای الله، مسجد الااقصا را از پلشتی یهودیان آزاد کن. ای الله، آنهایی که مسجد الاقصا را بستند را نابود بفرما. ای الله، روز سیاهی را نشانمان ده که تو آنان را تحقیر کنی و شگفتی های توانای خود را به ما بنمایی. ای الله، یکایک آنان را بشمار و تا نفر آخر آنان را نابود و منهدم ساز. هیچ یک از آنان را زنده مگزار".

این آخوند الله پرست، از چندین کشور الله زده نام می برد که منظورش اینست که اشاره ی این حدیث به همه ی الله پرستان است و نه الله پرستی از ملیتی خاص و در این میان، از کشورهای اوغانستان، پاکستان، هندوستان، اردن و... نام می برد، اما خوشبختانه هیچ اشاره ای به نام جلیله و مقدس ایران عزیز نمی کند و این نشانگر آنست که از دید اسلام خونخوار، ایرانیان را در گروه الله پرستان نمی داند؛ فرخنده باد...



این متن، ترجمه ای است از این جستار.

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های پرطرفدار