حضرت عمام مسعود الرجویة (ق)، بر اثر بیماری ایدز به شهادت رسید

مسعود رجوی سرگرده ی الله پرست و مارکسیست گروهک تروریستی مجاهدین خلق، بر اثر بیماری ایدز ریق رحمت الهی را سرکشیده است.


مسعود رجوی به خاطر مهمانی هایش در اطراف پاریس و روابط سواستفاده آمیز جنسیش با زنان، شناخته می شود. چار سال پیش، پس از آنکه پزشکان آمریکایی در دانشگاه جان هاپکینز به او گفتند، متوجه شد که به ویروس اچ آی وی مبتلا شده است.

فرنشین اداره ی اطلاعات و امنیت رژیم سعودی شاهزاده "ترکی الفیصل"، نخستین کسی بود که مرگ سرکرده ی مجاهدین خلق را اعلام نمود. وی تاسف خود را به مجاهدین خلق و نیز به "مریم رجوی" ابراز کرد و گفت که وی و همسرش قهرمان آزادی و دمکراسی می باشند. رجوی که ژوزف استالین و سیاست مشت آهنین وی را تا حدی بسیار باشکوه و عظمت می ستود، که گاهی خودش نیز بدون هیچ رحم و شفقتی، از پیروانش می خواست تا از زنانشان جدا شوند تا خودشان را وقف ارباب برگزیده ی شان کنند.

بنگاه اطلاعات خارجی فرانسه (DGSE)، گفت که رجوی یک "معتاد جنسی" بوده است و با زنان بسیاری رابطه ی جنسی داشته است. او هیچ گاه از وسایل پیشگیری از بارداری به هنگامی که با زنان درمی آمیخت، استفاده نمی کرد. پزشک "دایود فریمن" (Dioad Freeman) در بیمارستان مسیحیان انجیلی نیویورک و هموند پزشکان بدون مرز در عراق، تایید کرد که زنان مجاهدین خلق دچار کاستی های جسمانی هستند و در نتیجه ی مشکلاتی که به علت روابط جنسی مراقبت نشده با مسعود رجوی و دیگر سرکردگان رسمی مجاهدین خلق داشته اند، به بیمارستان هایی در تیرانا پاییتخت آلبانی منتقل شده اند.


پس از شورش منحوس ۵۷، سازمان مجاهدین خلق مخالفان خط مشی خود و دیگر ایرانیان را کشتار نمود. بنا به گفته های رژیم، در درازنای ۳۹ سال دیکتاتوری خونین و سرکوبگر ولایت مطلقه ی فقیه، سازمان مجاهدین خلق توانسته است جان ۱۷ هزار تن از شهروندان ایران اعم از نظامی و غیر نظامی را بگیرد، و این در حالیست که خود سازمان مجاهدین مدعی است تاکنون ۵۵ هزار نفر از مزدوران رژیم را به قتل رسانده است که شامل عملیات شاخص آنان به نام "فروغ جاویدان" نیز می شود.

این سازمان تروریستی که زمانی افسران ایرانی و آمریکایی را به دست برادران رضایی و دیگر مزدورانش، در کف خیابان های ترور اعدام می کرد، هم اکنون در پاییتخت های فرانسه و آمریکا، دارای دفترهای رسمی سیاسی می باشد و یکی از بزرگ ترین لابی های ضد رژیم جمهوری اسلامی در آمریکا را ایجاد کرده است، به گونه ای که می توان گفت افراد این سازمان در ملل متحد و کنگره ی آمریکا، حضوری ۲۴ ساعته دارند.

همین جستار در  کیهان سوئد

نظرات

پست‌های پرطرفدار